čtvrtek 26. dubna 2018

Barvami to hýří nejen na lukách v přírodě, ale také ve městech

... Třeba u nás v Přelouči...


Přeji vám krásný, slunečný a větrný čtvrtek :)

Alespoň tedy u nás fičí pořádně. Ale jinak je krásně a já si tohle počasí, když mám volno, naprosto užívám.

O víkendu jsme s Kejsinkou vyrazily s foťáčkem po Přelouči. To samozřejmě chodíme stále, ale zatím jsem tady téměř nic nefotila. Ovšem jak všechno kolem rozkvetlo, nedalo mi to a byla jsem překvapená, kolik fotek vzniklo na malé procházce. 

Přelouč je moje rodné město, ve kterém jsem bydlela do svých sedmnácti let. Po svatbě jsem se odstěhovala za manželem a téměř po pětadvaceti letech jsem se do Přelouče vrátila. Bydlíme asi tři minutky od domu, kde bydlí moji rodiče. Musím říct, že když teď s Kejsinkou chodíme po procházkách, vrací se mi tolik vzpomínek z dětství a puberty. Nechci znít jako nějaký starý pamětník, ale nemůžu si pomoct, je to tak :)

A teď už k fotografiím...







Budova základní školy na Masarykově náměstí 


V parku za školou...





Občanská záložna – v této budově sídlí třeba Komerční banka, městská knihovna, do které jsem celé dětství moc ráda chodila, pořádají se tady plesy, taneční, svatby, divadelní představení atd.




Všímáte si? Když nefotím kačeny, tak zase jiné ptáky :))






Kostel – pohled z parku










Boční dveře kostela






V této bytovce jsem bydlela do svých sedmi let, potom jsme se přestěhovali na sídliště. Bytovka teď po rekonstrukci vypadá moc hezky.


Haha... Došlo i na kachny :))



Moc se mi je nedařilo vyfotit, protože Kejsinka škubala vodítkem, takže se mi klepala ruka.





U bytovky máme žluťáskovo :)


Tak tolik procházka po Přelouči pro dnešní den. Doufám, že se vám líbila.

Mějte se krásně.

Vaše Šárka ♥

8 komentářů:

  1. Líbila Šárko, krásné město. Měj se hezky, D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danko, moc děkuji za návštěvu. Užij si krásný víkend :)

      Vymazat
  2. Šárko, krásně jsem se s Tebou prošla, pro mne neznámou, Přeloučí. Hezké fotky.
    Přeji příjemné odpoledne. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, jsem ráda, že jsi nakoukla, děkuji a krásný víkend :)

      Vymazat
  3. Krásné fotky, mám hrozně ráda když všechno kvete :) Hlavně Magnolie, jsou nádherné!
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký mix fotek. Ta záložna je opravud pěkná budova, ostatně i kostel. A kačeny se taky povedly :-)
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat