čtvrtek 19. dubna 2018

Červená nebo modrá...

... voňavá nebo bez vůně? 


Krásný den vám všem :)

Červená nebo modrá, voňavá nebo nevonící, to je úplně jedno. Beru všechny květinky. Gerberky mám moc ráda řezané ve váze, ale teď jsem si koupila poprvé v květináči. Hyacinty jsme dosud měli jen na zahradě, teď zahrada není, tak jsem si té vůně trochu přinesla domů. Voněl příjemně, vůbec ne těžce.

A samozřejmě květinky jsou vděčný objekt pro fotografování, v tom mi dáte jistě za pravdu. Pózují, jak potřebujete, zůstanou tam, kam je postavíte :)))










A ještě pár snímečků z našich procházek, které jsem objevila. Třeba se rádi podíváte :)









Mějte se nádherně a užívejte jara.

Vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Krasne fotky, Sarko! Kocham se. Ten hyacint ma uzasnou barvu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Červená nebo modra,je to jedno.. obe jsou nádherné.I když však mne znáš..
    Modrá je modrá 😉..Nadherne fotky.
    Krásný víkend ti přeji,paa ❤❤

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, gerbera je opravdu veliká, v květináči znám jen ty mini. A fotky z procházky jsou parádní, kolen řeky jsem už dlouho nešla, takže dík za procházku s Tebou.
    Přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, ona ta gerbera vůbec velké květy nemá, fotky dost klamou. Ona je celkově veliká, obrovské listy, až asi na úkor květů. uvidím, jaké budou další, až rozkvetou. Ale viděla jsem te´d v Tesku další s mnohem většíma květama, téměř jak klasické gerbery.
      Měj se krásně, Dášo :)

      Vymazat