úterý 15. května 2018

Tiské stěny – velká nádhera

Krásný den vám přeji :)


Chvíli teď bylo na blogu ticho, ale byla jsem na kratší dovolené a také na knižním veletrhu, potom jsem zas měla trošku nějaké zdravotní problémy, takže jsem ani neměla náladu psát a zpracovávat fotky, ale teď už se to zase rozjede.

Na dovolence jsme vyrazily do Českosaského Švýcarska. Před lety jsme tam byli asi tři dny, ale samozřejmě je to málo. Teď jsme vyrazili na prodloužený víkend od soboty do úterý, s tím, že jsme vyjeli už v pátek na večer, abychom sobotu měli již celou volnou pro výlet.

A právě v sobotu jsme vyrazili do Tiských stěn. Jak mám ráda Český ráj a Prachovské skály, tak jsem si zamilovala i tuto oblast. Vychytali jsme krásné počasí, sice trošku víc foukalo, ale jinak bylo azuro, sluníčko, nádhera. A ty výhledy. Takže se o ně s vámi musím samozřejmě podělit.













Vidíte ve skále také obličej?


Vidíte opici?





Občerstvení nemohlo chybět. Palačinka byla božská ♥








Když ty, tak já taky...





Většinou, když někde při našich výletech potkáme hřbitov, jdu se tam podívat.



Doufám, že se vám dnešní výlet se mnou líbil, chystám totiž několik dalších. Budou brzy, jen co zpracuji fotky. Mám jich totiž samozřejmě hromadu.

Vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Moc pěkné místo. Já jsem naposledy navštívila s přítelem vyhlídku Máj a musím ji rozhodně doporučit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, krásně místo jste navštívili. A ty výhledy jsou fakt nádherné. Za čtyři dny jste toho stihli určitě zkouknout hodně, tak se těším na další skvělé fotky. Tyto jsou moc povedené.
    Přeji příjemné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, výhledy byly vážně kouzelné, užili jsme si to :) Měj se krásně :)

      Vymazat
  3. Nadhera Sarko, hned by jsem se sbalila a vyrazila na toto prekrasne misto na zemi :-)Moc hezke fotecky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji, určitě doporučuji tuto oblast navštívit :)

      Vymazat