pondělí 16. dubna 2018

Dny všední i sváteční #3


Krásný den vám všem :)

Konečně jsem si dala do kupy fotky na tento článek. Budu muset ten svůj foto archiv v počítači promazat, protože spoustu snímků nepotřebuji uchovávat, a aspoň v tom budu mít větší přehled.

V březnu jsem prvně zkusila uvařit zelňačku a byla vynikající.


Ulovila jsem kosáčka, ale bylo tak šero, zamračeno, že fotka nevyšla nijak extra.


K výročí jsem dostala kytičku a čokoládky.


Ve váze se střídaly tulipánky a růžičky.





Koupila jsem si bílou sedmikrásku, ale tu jsem, bohužel, zahubila.


Moje zlaté holky ♥



Procházky kolem Labe se nikdy neomrzí, tím jsem si jistá.


Špinavý pes je špinavý pes, no :) A to byl foťák ještě milosrdný.


Jednu ovesnou kašičku, prosím...


V březnu jsme také vyrazili do naší oblíbené Kutné Hory.


Kejsinka nechtěla pózovat :)


Pár doplňků do bytečku...


Tak si říkám, když vyčesávám Kejsuli, jestli nevyčešu štěně :)


V březnu mi také přišel Glanc box.


Troška dekorací na velikonoce...



Něžné kočičky...



A na samotný konec něco z knižního světa jako vždy...




Tak to je pro březnové dny všední a sváteční úplně všechno.

Mějte se moc krásně a užívejte si jarních dnů.

Vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Šárko, krásně jsi nás provedla tvým březnem a máš pěkné fotky. Kejsinka je pěkný chlupáček, někde ve světě pletou ze psích chlupů různé doplňky, to by jsi za chvilku měla třeba na rukavice. :o)
    Přeji fajn duben. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, moc ti děkuji a přeji krásné sluníčkové dny :)

      Vymazat
  2. Krásný článek, mám moc ráda tyhle foto deníky :) Takových chlupů z tak malého pejska? :O :D z našeho vždy zaky chlupy jín lítají :D moc se mi líbí ty dekorace a květiny jsou taky krásné :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Petro :) Jojo, naše Kejsinka teď opravdu neskutečně líná a kdybych ji vyčesala třeba třikrát denně, pořád to bude hromada. Snad se to časem zlepší, člověk pořád běhá s vysavačem a chlupy jsou fakt všude :)

      Vymazat
  3. Šári krásný článek a fotky ♥ Más krásnou rodinku ♥
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuji :) Ještě mám syna, ale toho na fotku asi hned tak neulovím. Podařilo se jen o vánocích :)

      Vymazat