čtvrtek 5. dubna 2018

Konečně se můžeme těšit z vytouženého jara



Krásný den vám všem přeji :)

Tak jak si užíváte jarního sluníčka? Já už jsem sice v práci od včera, ale v úterý jsem si ho také vychutnávala. Vyrazily jsme s Kejsinkou na procházku k Labi, moje oblíbené místo v Přelouči. Šly jsme už dopoledne, takže nikde ani noha, klid, potkaly jsme tam jednu maminku s kočárkem. Takový klídek vážně miluju. Jen štěbetali ptáci, šuměla řeka a bzučely první včelky. Z pozůstatků suché trávy vykukovaly žluté křivatce, orseje, fialky, sedmikrásky. Ruměnice se vyhřívaly na sluníčku. I Kejsinka byla vyloženě nadšená a procházku si užívala. Jen jsem nevystihla oblečení. Když jsem vycházela z domu, tak totiž krápalo, ale pak se vyjasnilo a já byla zpocená jako myš. Ale radost z úžasného počasí mi to nepokazilo ani náhodou.

Samozřejmě jsem si vzala sebou foťáček, tak tady je pro vás pár snímečků. Můžete se projít se mnou.




Chvílemi mi připadalo, že taky to jaro úplně nasává :)




Tenhle strom byl obsypaný včelkami, to byl bzukot, když jsme pod ním stály.




 
Kačenky jsme odchytly u rybníka kousek od sídliště. Bývá jich tam spoustu.



A někdo se pěkně unavil :) No nebudu zapírat, taky jsem byla zmožená.


Tenhle zvuk bych mohla poslouchat pořád, naprosto mě uklidňuje.


Ještě jednu úžasnou procházku jsem si užila a sice na pondělí velikonoční brzy ráno. Vyrazily jsme s pejskem po sedmé hodině, protože když už jsem se vzbudila, tak jsme toho využily. Všude byl klid, ticho, poblíž naší bytovky roste zástavba rodinných domků, tak jsme tudy procházely, ale prostě naprostý klídeček, jen ptáčci štěbetali a sem tam se ozval chlupatý hlídač zpoza branky. Potom jsme šly ještě dál za domov důchodců, cestičkou se tam dostaneme už do přírody, koukaly jsme do polí a užívaly klidné ráno. Tohle mě vážně dokáže nabít energií.

Mějte se krásně a užijte si blížící se víkend, má být opět nádherně. Jestli my něco podnikneme, je ve hvězdách, protože na muže zas padl moribundus. Nás ty bacily letos snad neopustí. Jen doufám, že u mě už živnou půdu hledat nebudou.

Vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Toto kvete! Já jaro miluju a jsem hrozně ráda, že už je tady! Stejné violky, jaké zde máte na fotce, nám kvetou na zahradě!

    https://maylovespring.blogspot.cz/2018/04/zapisky.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dřív jsem milovala nejvíc léto, ale už nějakou dobu je jaro mé nejoblíbenější období. Vše v rozpuku, čerstvý vzdoušek a neotravují nás na procházkách žádní hmyzáci :)

      Vymazat
  2. Nádherné... tady to zatím moc nekvete. Je u nás zatím dost zima. Ale snad už se také dočkám. Chci trochu ubrat na brigádě, abych měla zase více času na děti, dům, zahradu a procházky přírodou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se Sabi dočkáš, jistě už to pučí :) Letos se to všechno zpozdilo tou dlouhou zimou. Jen si pěkně užívej s dětmi sluníčka :)

      Vymazat
  3. Skvělé fotky, miluju jaro a jsem ráda, že za chvíli vše pokvete a bude krásně :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a sdílím stejný názor, jaro je kouzelné :)

      Vymazat