úterý 3. dubna 2018

Velikonoce jsou za námi...

... A já jsem je skoro ani nestihla zaregistrovat. Asi je to i tím, že jsem byla od pátku do neděle celé dny v práci, takže jsem si užila pouze pondělí. 


Krásný pondělní, teploučký, jarní den vám přeji :)

A samozřejmě jsme neměli napečené mazance, protože nebylo kdy. Navíc se přiznám, že jsem ho ještě nikdy nedělala a vrhat se do prvního pokusu v pondělí ráno, se mi vážně nechtělo. Koledníky jsme nečekali, pouze odpoledne přišli známí se synkem. Tak jsem symbolicky uvařila pár vajíček a navlékla do košilek a to byla celá velikonoční příprava. Nějakou malou výzdobu jsem měla a to stačilo :)

Poseděli jsme si tedy u kafíčka, buchty, jednohubek a vínečka, a užívali volna. Jelikož je kamarádka na neschopence a měla vycházku jen do šesti hodin, vyrazili jsme potom ještě s manželem a Kejsíkem na procházku. A kdybyste věděli, kolikrát jsem zaáchala, jak je nádherně. A vážně bylo. Úžasný jarní podvečer. A přestože bydlíme ve městě v paneláku, máme blízko do přírody a můžeme koukat do polí a kochat se krásou jara.

Dnes jsme s Kejsulí opět vyrazily na dlouhou procházku užívat sluníčka, ale o tom v příštím článku. Dnes ještě pár našich velikonočních fotek...


Obýváková dekorace byla putovní, občas jsem ji měla na stole, většinou však na poličce.


Když jsem chtěla fotit v kuchyni, zase jsem si musela dekorace otáčet, aby nebyly proti oknu :)


Mějte se nádherně a užívejte slunných dnů.

Vaše Šárka ♥

10 komentářů:

  1. Šárko, ty růžové dekorace jsou takové hezké, jemné.
    No, a i bez mazanců jste měli krásné Velikonoce, mazance budou příští rok. :O)
    Měj krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, moc ti děkuji :) Možná mazance zkusím i mimo velikonoce, aspoň budu mít na příští rok natrénováno.
      Měj se moc hezky :)

      Vymazat
  2. Šári krásně dekorování máš..Ta růžová je kouzelná 😘
    Já jsem na tom byla letos podobně.. Mé bylo pracovní pondělí.
    Měj se moc krásně.Z ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, moc děkuji :) Když v práci, tak holt v práci, viď, nic nenaděláme :)
      Měj se krásně a jarně :) ♥

      Vymazat
  3. Na velikonoční výzdobu jako jsou vajíčka králíčci a tak jsem nikdy moc nebyla. Ale mazance nesmí chybět :)

    Written by M*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, u nás chyběly, ale dali jsme si alespoň rychlý perníček s ořechy a bylo nám taky dobře :)

      Vymazat
  4. Šárko, ty to máš teď doma tak krásné... A ty dekorace, jsou boží. Nejsou z Kiku? Chtěla jsem tam jet, ale pak mi nezbyly korunky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, moc děkuji :) Jojo, zajíčci a vajíčka jsou z Kiku. Moc velkou výzdobu jsem nedělala, byla jsem v podstatě pořád v práci. A ještě mě vypeklo Tesco, že nakonec v neděli neměli ani tulipánky ani narcisky. Ale co, velikonoce jsem nikdy moc neprožívala :)

      Vymazat
  5. Šárko, máte krásné dekorace. Líbí se mi ta růžová barva :) Mohu se ezptat trochu mimo, odkud máte přehoz na gauč? Díky, Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, moc vám děkuji :) Napínací potahy na gauči jsou z decodoma.cz :)

      Vymazat