čtvrtek 31. května 2018

Májový Glanc box

Krásný horký den, milí přátelé :)

Dnes se podíváme do jednoho drogerkového boxíku. Potravinový Bradnooz box mě nijak neláká, ale tomu drogerkovému neodolám nikdy. Stejně tak tomu bylo teď na jaře, když mi vyskočilo upozornění, že je možné opět objednat Glanc box.


A copak jsem v něm objevila? Přiznám se, že několik dní mi ležel doma neotevřený, než jsem se k němu vůbec dostala, a ještě vůbec jsem se nedostala k tomu, produkty vyzkoušet. Nicméně to nic nemění na tom, že tento Glanc box je skvělý (až na jednu mouchu) a jsem nadmíru spokojená.

Začneme tedy tou „pro mě“ mouchou. Dát do boxu barvy na vlasy mi nepřijde úplně šťastné. Řekla bych, že je to hodně specifická záležitost a uvítala bych, kdyby se v boxu místo nich příště objevily jiné produkty.

Schwarzkopf: Color expert protect & Care color cream 2x 159,90,-


Co určitě ale ocením, je krém na ruce. Těch není nikdy dost. A těším se, že vyzkouším zase nějaký úplně nový a mně neznámý.

Treaclemoon My coconut Island 79,90,-


Sprchovou pěnu jsem zatím vyzkoušela jednu a sice od Rituals, takže rozhodně ráda vyzkouším i Dove.

Dove Shower mousse 139,90


Z masky mám taky radost. Masky od značky Freeman znám, takže ráda vyzkouším nějakou další. Já měla v boxu čistící masku do sprchy Mořské řasy + probiotika. Pochopitelně ji nutně nemusíte používat pouze ve sprše, ale běžným způsobem, jak jste zvyklé :) 69,-


Od péče o tělo se přesuneme na péči o domácnost. Nadšená jsem z těchto perliček od Silanu. Zatím jsem je nikdy nevyzkoušela, tak jsem moc zvědavá. 

Silan Parfume Pearls 129,-


Od značky Sidolux zatím používám jen ty profláknuté čističe podlah. Uvidím, jak mě osloví tento čistič proti prachu. 

Sidolux univerzální čistič s Maresillským mýdlem 79,90,-


Také vonný sáček mě potěšil, opět s vůní Maresillského mýdla.

Sidolux vonný sáček 39,-


Cif je stará dobrá klasika, používám neustále, takže tento rozhodně také využiji. Včera jsem zrovna vyhodila prázdný obal.

Cif krém 48,90,-


Čistící ubrousky se u nás také rozhodně neztratí. Vím, že jsou děsně neekologické, ale já je prostě používám strašně ráda a na všechno. A vůně levandule je u těchto od Sava bonus navíc.

Savo univerzální čistící ubrousky s vůní levandule 64,90,-


Tuhé bloky od Domestosu také občas používáme, takže vyzkoušíme i novou parfemaci.

Domestos Power 5 Lime & Cedarwood 59,90,-


A jako poslední tady mám tabletu do myčky. Tu nevyužiji, protože myčka se nám už do malé kuchyňky nevejde, ale určitě ji budeme mít komu podarovat.

Sunlight Expert Extra Power 7,50,-/jedna tableta


Podtrženo a sečteno... Cena boxu, který se prodával za 299,- je 1.038,- Takže se opravdu vyplatil.

Mějte se krásně.

Vaše Šárka ♥


6 komentářů:

  1. jo, jo....taky mám a taky nadšení. Já využiji i tu tabletu do myčky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ty jo tak to je skvělé! tři stovky za takovou nálož je skvělá cena :)

    CZECHHONEY - V.'s World

    OdpovědětVymazat
  3. Šári pěkný balik ti dorazil ❤.. Opravdová všehochuť.
    Krásný víkend ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat