pondělí 4. června 2018

Výšlap na Mariinu vyhlídku a Vilemíninu stěnu

Krásný den vám všem :)

To není chaloupka na muří nožce, ale Mariina vyhlídka ☻

Dnes tady mám pro vás opět nějaké fotečky z Českosaského Švýcarska. Kdysi před lety, když jsme tuto oblast navštívili poprvé, hned první den jsme vyrazili na Mariinu vyhlídku. Je to vyhlídka u Jetřichovic a po tehdejším výstupu jsem prohlásila, že už tam nikdy v životě nepůjdu. Myslela jsem, že padnu za vlast. Však bylo taky hloupé, nacpat se před výšlapem knedlíkem se zelím :)) Čekala jsem, že buď se pozvracím nebo mě klepne. Tentokrát mi ten výšlap vůbec nepřipadal tak hrozný a klidně si ho ještě někdy dám do třetice. Ty výhledy za to stojí.





Tak ještě kousek nahoru, což?

 
V dáli je vidět Vilemínina stěna, na kterou jsme potom také vyrazili.



Trošku foukalo, noooo :))


Tady jsme už z Vilemíniny stěny naopak koukali na Mariinu vyhlídku :)




Na Rudolfův kámen jsme už nešli, ten jsme obdivovali z dálky. Přece jen výhledy byly potom už stejné.







Pokud se do okolí Jetřichovic dostanete, určitě tyto vyhlídky nezapomeňte navštívit. Výhledy do úžasné přírody jsou nezapomenutelné.

Mějte se krásně.

Vaše Šárka ♥


6 komentářů:

  1. Díky za připomenutí několikerých dovolených s úžasnými vyhlídkami. A což pak výšlap k Dolskému mlýnu....v okolí je jeden výšlap hezčí než druhý.... z Jizerek zdraví Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc děkuji za návštěvu :) Na Dolský mlýn se podívám :)

      Vymazat
  2. Šárko, smekám před Tvým výkonem, pěkně jste si vyšlápli, ale ta panoramata stála za to. Krásné fotky z úžasného prostředí.Děkuji za hezké pokoukáníčko, tam se hned tak nepodívám.
    Přeji fajn týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Dášo, když je námaha odměněna takovou krásou, stojí to za to :) Krásné dny ti přeji :)

      Vymazat
  3. To je krasa, za ten vyhled ten vyslap urcite stal za to, nadherna priroda :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, rozhodně to stálo za námahu, bylo tam nádherně :)

      Vymazat