sobota 16. června 2018

Bez kytiček se nedá žít...

... Bez kytiček by byl byt strašně smutný. Nemusí nutně kvést, i zelené nadělají parádu a zútulní bydlení.


Krásný den, milí přátelé :)

Také razíte stejnou myšlenku, že bez kytiček to prostě nejde? Já to mám stejné jak s knihami, potřebuji je nutně k životu. Probírala jsem se fotografiemi a nějaké květinkové jsem objevila, tak se s vámi o ně dnes podělím.


Tuhle oranžovou krásku jsem dostala v květnu od dcery. Trošku ke Dni matek a trošku něco žehlila :)) Škoda je, že spoustu poupátek opadalo a vykvetly jen čtyři. Jinak asi už podruhé nepokvete, že? Kupujete hrnkové lilie? Já právě nemám zkušenosti, ale myslím si, že asi se mi ji ke květu přivést už nepovede.




Žluté tulipánky jsem fotila o stošest. Byly tak krásné, samy si o to říkaly :))




Malý chlupatý vetřelec ♥






 Mějte se krásně a užívejte léta :)

Vaše Šárka ♥



10 komentářů:

  1. Nádherné kytičky! Já mám teď radost z obyčejných květin, které nám samy od sebe rozkvetly na dvorku za domem.

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, krásné kytičky i fotky. Tu samou lilii mám teď ve váze, ale řezanou. S hrnkovou zkušenost nemám.
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, děkuji :) Taky jsem právě měla vždy jen řezané lilie :)

      Vymazat
  3. Bez kytiček to nejde, máš pravdu Šárko ;-) Hezké dny D.

    OdpovědětVymazat
  4. Šári já to mám úplně stejné.Miluji rozkvetlou zahrádku,ale i doma musí být kvitek ve váze...Hrnkovou lilii jsem po odkvětu zasadila do zahrádky,ale bohužel nic jí to nepomohlo 😊
    Krásnou neděli ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem přemýšlela, že bych ji zasadila u tchynky, no, asi to nebude mít cenu, ani jedna z nás není extra mičurin :))

      Vymazat
  5. Krásne kvetinky. Ja mám doma momentálne rúže a veľmi sa z nich teším ��

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat