středa 20. června 2018

Dny všední i sváteční #5


Krásné den, přátelé :)

Dnes mám pro vás opět článek z rubriky Dny všední i sváteční. Podíváme se, co jsem dělala a jak jsem se měla v měsíci květnu.

V květnu jsme na několik dní vyrazili do Českého Švýcarska, což samozřejmě už víte, pokud mě sledujete.











A takhle jsme si tam papkali.





Navštívila jsem také úžasný knižní veletrh Svět knihy.




Veletržní úlovky


Dorazil mi májový Glanc box.


V Bohdanči jsme se byli podívat na otvírání lázeňské sezóny.




Nové hrnečky z Nanu Nana...


Kytička od Natálky...


Sladké růžové tulipánky...


A nakonec opět něco málo z knižního světa...




No a to je úplně všechno. Nevkládala jsem žádné snímky jídel kromě těch z dovči, protože fotky jídla budu opět postovat ve vlastním článku, takže se nechci opakovat. 

Mějte se nádherně...

Vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. No Šári pěkně nabitý měsíc. Krásné výlety jste si užili.
    Posílám pozdrav a měj se moc krásně.Z ❤
    (ty hrnky jsou boží 😊😊)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, moc děkuji :) Hrníčky mi padly hned do oka, byly navíc ve slevě, tak šupajdily do košíčku :))

      Vymazat
  2. Šárko, krásně jste si užívali, jak výlety, tak papáníčko. Můžu oboje. :o)
    Měj se prima. D.

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá na prima měsíc.
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat