sobota 23. června 2018

Naše mňaminy #2


Krásný den, milí přátelé :)

To je snad regulérní podzim, to je hrozné, jaká je zima najednou z těch veder. Mám chuť se navlíknout do huňatýho svetru. A nebo že bychom se zahřáli u dobrého jídla? Jelikož se mi opět podařilo nashromáždit několik fotografií pokrmů, které mají původ v naší kuchyni, přináším vám druhý článek z rubriky naše mňaminy.

Jako minule bych začala snídaněmi nebo svačinkami. Naprosto jsem v květnu jela na kaších, až jsem občas měla pocit, že mi hrozí přejedení.



Tady jsem si dopřála s ghítelou :)



Naučila jsem se jíst bílý jogurt... Konečně. Sice ho musím mít s ovocem, samotný bych ho nesnědla, ale i tak je to úspěch. Moje střeva mi, doufám, poděkují. A miluji sušené brusinky.


Potom tady mám celozrnou žemli s tuňákovou pomazánkou. Pomazánku jsem připravila z Paloučku z Lidlu, tuňáku z konzervy a nadrobno pokrájené cibulky. Ozdobila jsem ještě jarní cibulkou.


Dále jsou na programu dne polévky. Dřív jsem je moc nemusela, ale teď jsem dost polívková. Je libo tedy hovězí vývar nebo bramborajdu?




A nyní něco dobrého z hlavních chodů. Dali byste si pečené kuřátko s medovou kůrčičkou?


Gnochi s kuřecím masem a listovým špenátem ve smetanové omáčce sypané směsí sýrů parmezánského typu naprosto zbožňuju. Gnochci jsme koupili v Lidlu, zbytek už byl vytvořen v mé režii.


Opět nechyběl bulgur, tentokrát s tofu a zeleninou co dům dal :) Nikdy mě nenapadlo, že mi tofu zachutná. Nezkoušela jsem to úplně klasické obyčejné ani s bylinkami. Uzené jsem snědla, ale žádný zázrak jsem v něm neviděla. Ovšem marinované tofu, to je jiná. Toho bych se mohla přímo užrat :))


A na závěr jeden moučník... hrníčková buchta s broskvemi a borůvkami


Doufám, že se vám bude článek líbit, třeba vás inspiruje, dostanete na něco chuť, a vrhnete se ke sporáku.

Mějte se krásně a užijte si víkend.

Vaše Šárka ♥

12 komentářů:

  1. To vypadá božsky! Sbíhají se mi sliny.
    By Barbora

    OdpovědětVymazat
  2. Dala bych si skoro všechno :-).
    Hezký večer
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, ty mi děláš chutě, vše bych hned ochutnala a vše vypadá skvěle.:o)
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Hm...dala bych si bramborajdu a tu housku. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Vše vypadá skvěle, hovězí vývar je prostě klasika ale co nejvíce miluji jsou gnocci s kuřecím masem a listovým špenátem ve smetanové omáčce <3 :).

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
  6. Šári tak ti nevím co bych si dala u tebe dřív..Tak začnu úžasnou kaší k snidani a pak se rozmyslím kterou dobrůtkou budu pokračovat 😊..Vše vypadá mňam😊... Krásný den ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  7. Mňáááámm.. všechno bych ochutnala..

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno vypadá skvěle, hned bych si něco dala :D
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  9. Moje raňajky skoro vyzerajú, tak ako. Veľmi pekný príspevok a blog takisto. Dávam ti odber.
    Budem rada ak sa zastavíš aj u mňa na blogu: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Moc vám všem děkuji za komentáře ♥♥♥

    OdpovědětVymazat