čtvrtek 5. července 2018

Slavnosti koní, historie a řemesel na hospitalu Kuks


Krásný večer vám všem :)

Trošku bylo na blogu poslední dobou mrtvo, ale opět nestíhám dávat dokupy články, klasika. Což o to, napsat článek, to by nebyl problém, protože většinou nepíši nic sáhodlouhého, ale úprava fotek zabírá spoustu času a to je ta brzda.

Dnes jsem se konečně trošku pochlapila a mám tady pro vás fotočlánek z akce, na kterou jsme vyrazili první červencový den. Na hospitalu Kuks se konaly Slavnosti koní, historie a řemesel. Akce začínala o deváté hodině. My jsme na Kuks dorazili asi po jedenácté a byli jsme v šoku z těch davů lidí, které tam už byly a které se valily s námi dovnitř. To jsem už hodně dlouho nezažila. A už se těším, až si na Kuks vyrazíme někdy příště, kdy nebude probíhat žádná akce a bude tam klidněji. Je tam totiž moc krásně.

Program slavností jsme nijak neřešili, nedodržovali, spíš jsme tak obcházeli a okukovali, co nás zajímalo. Postáli jsme u představení pejsků papilonků, byli nádherní. Ve vstupném byla také prohlídka hospitalu. Na tu jsme však tentokrát nešli, protože jsme si hospital prohlédli už před dvěma lety při vinobraní. I když... Možná bychom šli i tentokrát, jenže jsme si neobjednali vstupenku hned na začátku a potom, když jsme se rozhodli, že tedy půjdeme, zjistili jsme, že bychom museli na prohlídku víc než hodinu čekat a to se nám už nechtělo. Prošli jsme si tedy stánky, bylinkovou zahradu, ta je nádherná a hýřila všemi možnými barvami. Uvidím, kolik fotografií květin mi vyjde a případně bych je zařadila do dalšího článku, aby tento nebyl moc dlouhý.

A teď už k samotným fotografiím. Cestou z parkoviště jsem nedolala zlatému lánu obilí :)


Nikdy jsme nebyli na Kuksu v takovou hodinu, aby byl hospital zepředu osvícený sluncem, vždy ho mám ve stínu. 


Vidíte ty davy :)





Roztomilí papilonci...







Tady jsme si vystáli obří frontu na klobásku.




 
Zahrada hospitalu je kouzelná.













A cestou na parkoviště jsem opět neodolala lánům obilí :)) Když to ale vypadá tak krásně.



A to je už opravdu všechno. V dalším článku vám ještě ukážu fotografie květinek, které jsem v zahradě ulovila. Jestli tedy z nich něco bude, zatím jsem jich projela jen pár. Cestou z Kuksu jsme se ještě stavili v lázních Velichovky. Lázeňský areál vypadá moc hezky, takže jsem samozřejmě také fotila a snímky vám brzy ukážu.

Mějte se krásně, užívejte si léta, prázdnin a dovolených.

Vaše Šárka ♥

9 komentářů:

  1. Do Kuksu to daleko nemám, ale na tyto slavnosti tam nejezdím. Jsou to, jak i Ty prezentuješ, davy a zase davy lidí. Je lépe navštívit toto místo, když je klidněji. Člověk lépe vše vnímá.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle místo znám jenom díky blogům. Je moc hezké, určitě by se mi tam líbilo.Těším se na Velichovku! D.

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, krásné místo, ale na mne moc lidí. Chápu, že když se tam konají různé akce, k těm lidé prostě patří. My se chystáme koncem července na keramické trhy a tam budou také davy, ale to je prostě skutečnost.
    Jinak lány obilí jsou skvostné. Nádhera.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Na Kuksu jsem byla kdysi dávno, když ještě nebyl tak krásně opravený. Ráda bych se tam podívala znovu, ale bez těch davů (on by je totiž zcela určitě nevydýchal manžel :-)).
    Hezký den
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  5. Šári Kuks a jeho okolí je opravdu nádherný.Moc rádi se tam s mužíčkem vracíme.Moc krásné fotky a ty mraky jsou boží.Krásnou neděli ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tohle vypadá na moc krásné místo, fotky se povedly! :)

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
  7. Kuks je krásné místo, už jsem tam byla dvakrát a moc ráda se tam zas někdy podívám :) krásné fotky ♥
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  8. Moc vám děkuji za návštěvu u mě na blogu :) Pokud jste na Kuksu ještě nebyli, doporučuji první návštěvu mimo akce, abyste si mohli hospital v klidu vychutnat a pokochat se rozkvetlou zahradou bez stovek návštěvníků :)

    OdpovědětVymazat
  9. Opet uzasne mistecko Sarko, urcite jste si uzili krasny den :-)

    OdpovědětVymazat