středa 18. července 2018

Lázně Velichovky


Krásný den, milí přátelé :)

Měla jsem dnes v plánu vyrazit do Pardubic k zámku a do Tyršových sadů, pořídit pár nových fotek, ale počasí není právě nic moc, takže to odkládám na nějaký slunečný den, abych si to užila.

A jelikož mám tedy čas, upravila jsem konečně fotky z Velichovek a páchám článek. Ve Velichovkách jsme nikdy nebyli, věděla jsem o nich, že nějaké takové lázně existují, ale to bylo všechno. Lázně před lety zkrachovaly, ale co mi vyzradil strýček Google, tak asi během roku 2015 opět obnovily provoz. A jelikož nejsou daleko od Kuksu, kde jsme první červencový den byli, zajeli jsem se do Velichovek podívat.

Neměli jsme moc času, tak jsme jen proběhli areálem a kouskem parku. Byl tam poměrně klid, docela jsem se divila, že přestože bylo celkem hezky, mnoho lidí svůj čas venku netrávilo. Živo bylo v kavárně. Tam jsme však trošku narazili. Všechny stolečky venku byly obsazené, tak jsme si sedli dovnitř, ovšem kávy jsme se nedočkali. Dva lidé z obsluhy stále vybíhali s objednávkami ven, ale vevnitř, kde bylo stolků mnohem víc, nikde nikdo. No, měli by to trošku vychytat, nebyli jsme jediní, kdo se nedočkal a odešel.

A takhle to ve Velichovkách vypadá. Vážně se mi v areálu lázní moc líbilo.



















Až budeme v okolí někdy příště, projdeme si to celé pěkně v klidu. Teď to bylo celkem nahonem. 

Tak to je z Velichovek všechno a v příštím článku vám pro změnu ukážu nějaké české filmy, které jsem v poslední době viděla. Je jich docela dost, takže to nejspíš vydá na dva články.

Mějte se krásně.

Vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Nádherné lázně, hned bych se tam rozjela :-) Krásné dny Šárko, D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danko, dala bych si tam týden v opečovávání, krásná představa :))

      Vymazat
  2. Velichovky jsou krásné, musí to být úžasné místo na relax :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, s Velichovkami to mám přesně jako ty - vím, že nějaké takové lázně existují.... Tak teď si díky tobě dokážu aspoň trochu představit, jak to tam vypadá.
    Hezký den
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat