úterý 10. července 2018

Záplava barev na Kuksu


Krásný den, milí přátelé :)

Mám pro vás slíbené pokračování článku o našem výletu na Kuks a sice fotografie z bylinkové zahrady. Zahrady na Kusku jsou rozlehlé a momentálně opravdu hrají všemi barvami. Pokud se tam vydáte mimo nějaké akce, můžete si užít chvíle klidu na lavičce mezi květinami, bylinkami a celou tou květenou a zelení.

Mohla jsem, pravda, fotit víc, ale neměla jsem úplně nabité baterky ve foťáku a ještě jsme se chystali do Velichovek, ale tak něco jsem přece jen ulovila.

Pokochejte se se mnou...






















Také vás přechází oči? Byla to opravdu nádhera.

Mějte se nádherně, užívejte léta, sluníčka, kytiček, koupání a všeho, co k létu patří :)

Vaše Šárka ♥

7 komentářů:

  1. Šárko, krásná paleta barviček a těch různých květů. Nádhera. Věřím, žes nevěděla, co fotit dřív. Ty poslední kytičky vidím poprvé, jsou zajímavé.
    Přeji fajn léto. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky :) Do Kuksu to mám jen kousek a musím se přiznat, že jejich bylinkovou zahradu mám hrozně ráda :) Je to úžasné místo, které vážně hraje všemi barvami a je tam i klid :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kuks je krásné místo! Hrozně se mi tam líbí, byla jsem tam už 2x a určitě tam ještě zavítám :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsou nádherné fotečky, místo jsem ale ještě nikdy nenavštívila :).

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
  5. Moc vám děkuji za krásné komentáře :)

    OdpovědětVymazat