čtvrtek 2. srpna 2018

Jeden moc pěkný víkend...

... Byl právě ten uplynulý. 



Krásný den vám všem :)

Tak máme tepleji a tepleji, se mi zdá. Ale na druhou stranu si říkám, že si nebudu stěžovat, protože až přijde zima, bude to pro mě ještě horší. Tu vážně nemám ráda.

Minulý víkend mě navštívila kamarádka Katka, se kterou se díky knížkám a celkově knižnímu světu už nějaký ten pátek známe a několikrát do roka si dáme sraz a nebo se navštívíme.

Sešly jsme se na pardubickém nádraží, protože jsem chtěla Kátě ukázat město, zámek a oblíbenou kavárnu U Bajera. Jelikož obě milujeme knížky, nejdřív jsme nakoukly na nádraží do Apokryfu, potom do Levných knih a na Perštýnském náměstí do Kosmasu. Potom jsme vyrazily na zámek. Jelikož už sluníčko pěkně připalovalo, uvítaly jsme zchlazení při prohlídce zámku a na výstavě českého loutkového filmu. Prohlídka zámku mě úplně nenadchla, netušila jsem, že tam vážně není celkem nic k vidění. Nicméně paní průvodkyně byla příjemná a ochladily jsme se. Výstava Velký svět malých hrdinů nás naopak zaujala moc. Prohlédly jsme si exponáty a zkoukly pohádky, které v galerii běžely. Pokud budete v Pardubicích a vyrazíte na zámek, určitě si výstavu nenechte ujít, koná se snad až do října.





Zepředu jsem zámek ani nefotila, protože je v obležení lešení.




Z rytířských sálů...







Výstava Velký svět malých hrdinů












U Bajera...




Ze zámku jsme zamířily přes Tyršovy sady na kafíčko k Bajerovi pod branou. Mám ráda obě „bajerky“, vyhovuje mi to rustikální prostředí, cítím se tam skvěle. A výborná káva s dortíčkem je bonus k tomu.







Cestou na nádraží jsme si udělaly ještě jednu zastávku, a sice u Dobrovského v knihkupectví. To bychom přece nemohly přejít a nepodívat se tam.

To nebyl trhanec, nýbrž mnou tvořený rýžový nákyp ☻ Vypadal všelijak, ale naštěstí byl dobrý :)

I Kejsinka si návštěvu užívala.

V Přelouči na Labi je opravdu hodně málo vody.




Víkend to byl opravdu moc příjemný. V neděli jsme s Kačkou pochodily trošku u nás po Přelouči a potom už vyrazila domů směr Roudnice.

Prostě i na internetu můžete najít skvělé přátele, které se potom stanou skutečností, nestýkáte se s nimi jen virtuálně, ale úplně naživo pokecáte u kafe :))

Mějte se krásně a neupečte se :)

Vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Moc krásné fotky :) Sama miluju různé výlety a fotím na nich jak divá :) Čím víc fotek, tím lépe. Pardubicemi jsem pouze projížděla, ale moc ráda bych se tam někdy podívala na výlet a prošla si to tam :)

    everyday-lifecz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Strašně hezké fotky!:) Třeba se zde taky podívám:) ♥

    Děkuji za tip, kde můžu jet!:)

    Https://yourvee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Nikdy jsem v Pardubicích nebyla a netušila jsemm, že je tam takové pěkné náměstí a zámek. A ta výstava vypadá taky zajímavě.
    Hezký den
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  4. Pardubice mám moc ráda a jezdím tam dost často :) krásné fotky, musel to být super den! :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuji za návštěvu :) Pardubice můžu jen doporučit, je to krásné město a spoustu v něm a okolí k vidění :)

    OdpovědětVymazat