sobota 4. srpna 2018

Ulovila jsem letní DM box ...

... A jsem nadšená.


Krásné sobotní odpoledne :)

Také jste zaregistrovali, že čas od času se na eshopu DM drogerie objeví možnost koupě DM boxu? Dřív se dal pouze vyhrát za 200 bodů, nyní je možné ho objednat. Ovšem musíte být rychlí. Na FB stránce se vždy objeví dopředu odkaz, kde bude moci box objednat a přesně den a hodinu. A potom začne boj. Snad během 15ti minut byl DM box vyprodán. Stojí 149,- + 49,- poštovné. Což je parádní cena. Jarní box jsem prošvihla, tak na ten letní jsem si počíhala a jsem vážně nadšená.

Mrkněte, co tedy letní box obsahoval. Nefotila jsem jednotlivé výrobky, protože něco si vzala už dcera, takže jsem postahovala na Googlu obrázky a ceny beru z DM eshopu.

Boxík byl krásně zabalený.




1. Bio čoko - kokosky s Fairtrade čokoládou 100g
Čoko-kokosky bio se Vám budou rozplývat na jazyku. Výborná pochoutka ke kávě, čaji když vám příjde návštěva.
Složení: Bio mouka pšeničná hladká, bio neztužený rostlinný tuk a olej (kakaové máslo, slunečnicový olej v různém poměru, emulgátor lecitin), bio třtinový cukr 19%, bio kokos 16%, bio hořká čokoláda FAIR TRADE 8,4% (třtinový cukr, kakaová hmota, kakaové máslo-obsah kakaové složky v čokoládě nejméně 60%, emulgátor lecitin), bio mouka pšeničná celozrnná, bio kakao 3,8%, bio vanilkové aroma. Neobsahuje žádné kypřící látky.
Obsah: 100g

Kokosky momentálně na eshopu DM nemají, ale stojí asi cca 43,-.

2. Diadermine AgSupreme oční krém 15ml
Vysoká multifunkční účinnost očního balzámu je dána působením proti řadě známek stárnutí. S první aplikací je pokožka kolem očí plně hydratovaná a působí osvěženě. Po 4 týdnech jsou vrásky jemnější, kruhy a váčky pod očima jsou redukovány.

Cena: 389,-


3. Tampax Compak Pearl Regular 3 ks
Tampony Tampax zajistí všem ženám a dívkám maximální ochranu, pohodlí i diskrétnost. Každý tampon se díky svému jemnému rozšíření perfektně přizpůsobí každému tvaru těla. Součástí balení je nenápadný, hladký a plastový aplikátor. Díky jeho zaoblenému hrotu a protiskluzové rukojetí zajistí jednoduchou aplikaci.
Tampony Tampax Compak Pearl jsou nejlepší tampony značky Tampax pro komfortní a diskrétní ochranu. Tampony Tampax Compak Pearl mají kompaktní a diskrétní hladký plastový aplikátor a zakulacenou špičku pro pohodlné zavedení. Jejich dobře tvarovaná protiskluzová rukojeť zaručuje snadné držení a snadnou manipulaci.
Tampony Tampax Compak Pearl mají technologii FormFit, díky které se šetrně rozpínají, aby se přizpůsobily jedinečnému tvaru vašeho těla. Tyto tampony navíc mají ochranný lem LeakGuard, který pomáhá zabránit protečení. Každý tampon Tampax Compak Pearl má výrazný a barevný obal, který se dá snadno otevřít, vejde se do kabelky a otevírá se nehlučně pro naprostou diskrétnost. Tampony Tampax Compak Pearl Regular jsou nejlepší tampony značky Tampax s běžnou absorpční schopností.

V balíčku byly tři kusy, tudíž cena menší než 20,-

4. Astrid Collagen Pro denní krém 2 ml - vzoreček
Astrid Collagen Pro denní krém využívá inovativní technologii, která pomáhá navrátit pleti mladistvý vzhled. Vyhlazuje vrásky a jemné linky a viditelně zlepšuje pevnost, pružnost a plnost pleti pro remodelované kontury obličeje. Pomáhá udržovat optimální úroveň hydratace v pokožce a zanechává ji jemnou a svěží.

V boxu byl pouze vzoreček, takže tak za 15,-? Možná :)




5. o.b. tampony ProComfort Normal 16 ks
Nové tampony o.b.® ProComfort™ pro maximální pohodlí* a spolehlivou ochranu. Díky technologii Dynamic Fit™ s 3D expanzí se tampon přizpůsobí tvaru těla a pomocí zámkových drážek je tekutina účinně vedena do horní části tamponu. S povrchem SilkTouch™ pro snadné zavádění tamponů.

Cena: 69,90,-




6. Rimmel lak na nehty Flip Flop 406
Rimmel London lak na nehty Flip Flop vás vtáhne do světa plného barev, který vás bude zaručeně bavit. Vydrží 10 dní bez vyblednutí.

Cena: 59,90,-







7. trend IT UP tužka na rty Invisible Protect & Define
trend IT UP tužka na rty Invisible Protect & Define je precizní bezbarvá konturovací tužka, která opticky redukuje drobné vrásky a nerovnosti.

Cena: 59,90,-







8. Maybelline lesk na rty Vivid Hot Lacquer 68 
Lesk na rty Maybelline Vivid Hot Lacquer s krémovou strukturou dodá vašim rtům dlouhotrvající lesk v krásných odstínech pastelově fialové barvy. Lesk lze snadno aplikovat díky aplikátoru. Pro svůdně hebké a krásné rty.

Cena: 149,-






9. Primeros soft glide 3 ks
Extra zvlhčený kondom s ultra tenkou stěnou. Má anatomický tvar & je průhledný & hladký & voní (pozn. jemně a nevtíravě). Lubrikace je zajištěna díky silikonovému oleji (zvýšená dávka 600 mg). Balíček se snadno otvírá a svítí ve tmě.

Cena: 69,90,-





10. B. U. deo Passion 50 ml
B.U. deodorant sprej Passion vám dovolí objevit v sobě vášeň a být sama sebou. Výrazná smyslná vůně červeného ovoce a kombinace růže s jasmínem podtrhne osobnost každé ženy.

Cena 50 ml cca: 23,-

11. Dermacol tělový sprej Waikiki sun 150 ml
Dermacol tělový sprej Waikiki sun poskytuje pokožce okamžité osvěžení pomocí obsaženého panthenolu a výtažku z okurky. Současně zahalí vaše tělo do příjemné vanilkovo-květinové vůně.

Cena: 99,-




12. Nivea tělová pěna malina & bílý čaj 200 ml
Vyzkoušejte nový způsob péče o pokožku těla: Nivea® Hýčkající tělová pěna s divokou malinou a s vůní bílého čaje. Lehká pěna roztaje na pokožce, okamžitě se vstřebá a zanechá pokožku hloubkově* hydratovanou po celých 48 hodin.

Cena: 99,-





13. Balea pěnové tekuté mýdlo Tropický ráj 250 ml
Balea tekuté mýdlo Tropický ráj čistí ruce velmi jemně a zároveň o ně pečuje, aby byly hebké na dotek, zvláště při častém mytí rukou. Pěnové mýdlo s vybranými látkami udržuje přirozenou hydrataci pokožky v rovnováze a jeho květinovo-ovocná vůně pohladí vaše smysly - každý den!

Cena: 39,90,-





14. Nivea Hairmilk Natural Shine šampon na vlasy 250 ml
Nivea Hairmilk šampon na vlasy Natural Shine obsahuje mléčné a hedvábné proteiny, které regenerují a intenzivně hydratují vlasy. Unavené vlasy bez lesku získají zpět svoji zdravou krásou a přirozený lesk.

Cena: 54,90,-






15. Wilkinson Hydro Silk Shea Butter
Wilkinson Sword dámský holicí strojek Hydro Silk zajistí jemné a díky pěti břitům dokonalé odstranění chloupků. Zachovává přirozenou rovnováhu vlhkosti pokožky a chrání ji před vysycháním. Pro příjemné oholení a hladkou, sametově jemnou pokožku.

Cena: 179,-





Celková cena boxu je tedy cca 1365,- Není to úplně přesné, protože jsem sčítala bez halířů a neznám přesně cenu vzorečků nebo menších balení. Box se vyplatil maximálně a já jsem vážně nadšená a budu vyhlížet na podzim další. Lesk na rty a deo sprej B. U. jsem dala dceři. Lesk sice maluje krásně a i nádherně voní (chutná? ☻), ale barva pro mě opravdu není. Deodorant B. U. voní nádherně, ale v těchto vedrech používám antiperspirant, deodorant by mi nestačil. 

Měla jsem v boxu ještě malý dáreček jako omluvu, že jsem na dodání boxíku čekala poměrně dlouho. Tak jsem uvnitř našla ještě Baleu krém na ruce. To je od DM opravdu milé.


Líbil by se vám box? Objednáte si příště také? Já, pokud budu moct v uvedenou dobu sedět u PC, tak určitě.

Mějte se krásně, já si půjdu dát asi sprchu.

Vaše Šárka ♥

8 komentářů:

  1. DM box je jediný z českých boxů, který se mi líbí a který opravdu funguje tak, jak by beauty box měl fungovat. Jen je škoda, že jej moc nemají. Moc se mi líbí ten sprej od Dermacolu :)

    CZECHHONEY - V.'s World

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem ho ulovila a byla jsem velmi spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  3. To mě se ještě tento DM box nikdy ulovit nepovedlo, tak snad někdy, protože obsah je moc povedený :-) a určitě více jak polovinu věcí bych využila. Ty sušenky od Zemanka mám mooc ráda, jsou fakt vynikající.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný box. Mně se povedlo ulovit box jednou, když byl ještě za body z věrnostního progranu a taky jsem byla spokojená.
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky se mi povedlo tento box ulovit a jsem z něj taky nadšená!fakt se povedl! :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  6. Páni tam toho bylo..mnoho úžasných věcí.
    Šári krásné dny ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  7. Vůbec nevím, že se něco takového dá sehnat, asi budu číhat příště taky :D

    OdpovědětVymazat
  8. Moc všem děkuji za komentáře. Opravdu jsem byla z boxíku nadšená, povedl se :)

    OdpovědětVymazat