pondělí 30. července 2018

Dny všední i sváteční #6


Krásné parné pondělí vám všem :)

Ale že je teda pařák, viďte? A ještě bude. No, možná už bych se aspoň třeba na dva dny i ochladila. Mám teď dovolenou a říkám si, že paradoxně by v práci bylo líp. Na dovču jedeme až v září do Krkonoš nebo spíš na takový prodloužený víkend a teď jsme chtěli volno pojmout v rámci výletů, samozřejmě s pejskem, ale jaksi v tomhle vedru by to bylo zabijácké. Kejsinka je ráda, že je doma zalezlá, na procházku jdeme jen brzy ráno a pozdě večer, jinak jen rychlé venčení. Tak tedy nevím, co nakonec budeme dělat a vymýšlet.

Mám tady pro vás alespoň článek a sice další díl z rubriky všedních i nevšedních dnů... Tentokrát z června.

Na začátku června dcera s přítelem skákali padákem. Bylo to úžasné, byli jsme se na ně podívat, tak jukněte také. Oba dva v tandemu s instruktorem.






Přerovnávala jsem knihovnu, no teď už je zas trošku jinak :))


Krásně mi rozkvetla orchidejka.



Kelišová musela zkontrolovat vytřený balkon :)



Jednou jsem našla před mateřskou školou stonek hortenzie. Nemohla jsem ji tam nechat, chuděru, ležet. Za to, že jsem ji dala do vody, mi nadělala takovouhle parádu.




A ještě jedna květinka...


A naše Keliška ještě jednou a tentokrát při své nejoblíbenější činnosti ♥




Výlet do Prahy...







Samozřejmostí je návštěva antikvariátu ve Spálené ulici :)


... a dortíček


Něco z mých dárečků ke svátku...



A jako vždy na samotný konec knihy...



Mějte se krásně a užívejte léta :)

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. Teda ta knihovnička je nádherná! Hned bych takovou brala :) koukám že to byl povedený měsíc, ale je teda vážně šílené horko, chtělo by to ochladit alespoň na pár dní :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, to je opět nádherných zážitků i fotek. Kejsinka je rozkošná, posílám pohlazení.
    Užijte si dovču, snad něco vymyslíte. My chceme zítra také na nějaký výlet a ve středu na Vydru.
    Pa D.

    OdpovědětVymazat
  3. Keliška je rozkošná :) Má veľmi rozumný pohľad ^^

    OdpovědětVymazat