pátek 10. srpna 2018

Naše mňaminy #3


Krásný páteční podvečer :)

Taky máte radost, že se trošku ochladilo? Já tedy velkou. Včera to bylo už naprosto úmorné a ta horká noc. 

Dnes jsem zašmejdila ve fotografiích s jídlem a zjistila, že jich mám už dost, abych mohla zase vydat mňamkový článek. Tak jdeme na to...

Jako vždy začnu snídaněmi. Není žádná velká změna, stále miluju kaše, ale přibyly i banánové lívance, které jsou jednoduché a výborné.






Někdy dojde i na slané snídaně. Dlouho jsem nemohla pozřít avokádo, nemusím úplně guacamole, ale začalo jsem si ho dávat s pečivem a šunkou a to mi chutná.


Občas si dáme vajíčka, ale na ty vážně musím dostat chuť.


Mátový čaj a kafíčko... Mé bolíbené nápoje...



Polívčičku mám tentokrát nafocenou jen jednu, a sice česnečku se strouhaným sýrem. Obyčejná česnečka, ale s tím sýrem... mňam :))


Klasický buřtguláš si někdy dám moc ráda a s velkou chutí.


Tvarohové knedlíky s jahodama zbožňujeme celá rodina.


Zapečená brokolice s česnekem, smetanou a sýrem... také oblíbená mňamka celé rodiny...


A něco s masíčkem... kuřecí plátek s bramborama


Kuřecí stehenní řízek zapečený s cuketou...


Nakonec jediný moučník, který jsem ani nevyfotila rozkrojený... ovocný koláč


A to je pro dnešek všechno, zase někdy příště :)

Vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Všechno vypadá moc lahodně a ten moučník bych si hned dala! :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, vše vypadá lákavě. Já skoro nestíhám vařit, natož to ještě fotit, takže mi děláš chutě. Jdu připravit těstovinový salát k večeři, dnes moje první jídlo.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Šári, to vypadá vše tak lákavě, určitě bych si pochutnala ;-)
    Krásné dny
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné lákavé dobroty Šárko , avokádo jsem objevila letos a zamilovala si ho- jen nakrájím plátky na chleba či pečivo posolím a opepřím a je to skvělá jednoduchá snídaně.Hezkou neděli přeji.Hanka

    OdpovědětVymazat