sobota 25. srpna 2018

Výlet do Poděbrad


Krásný sobotní večer, přátelé :)

Bylo teď na blogu trošku mrtvo, ale o dovolené jsem vůbec nestíhala psát, po návratu do práce jsem zase nestíhala upravovat fotky z výletů a nakonec jsem byla ještě pár dní bez notebooku, protože jsem ho musela dát přeinstalovat. Už se na něm opravdu nedalo skoro nic dělat, sekal se, neskutečně dlouho se načítal, takže práce na něm byla jen k vzteku. Ovšem po přeinstalování mi pro změnu nefunguje scrolling na touchpadu, takže asi zase pár dní ho budu muset oželet, protože řešení přes vzdálené připojení jaksi nebylo dostačující. Prostě žádný ovladač mi nechce fungovat. Nemůže být nic jednoduché, že :)

Navíc jsem si stáhla zkušební verzi Zoner Photo Studio X, byla jsem zvyklá na nějakou starou verzi, kterou jsem měla už roky zdarma, tak tady jsem zas na to uspořádání chvíli koukala jako puk. Tudíž mi úpravy fotek teď déle trvají. A než se to naučím, zkušební verze vyprší, haha. A platit se mi to nechce. Vy, kdo upravujete fotky, přes jaký free program? Pokud tedy si nějaký nepředplácíte. To se mi opravdu nechce. Kdybych fotila bůh ví jak, nebo měly fotky nějaké profi využití, to by byla jiná věc. Budu se těšit na vaše tipy.

A nyní už konečně k Poděbradům. Toto lázeňské město mám moc ráda. A nejen park a lázeňskou kolonádu, ale i okolí zámku, řeky, prostě na pěkné procházky se tam najde spoustu míst. Jelikož jsme sebou brali i pejska, vyjeli jsme brzy ráno, abychom si užili malinko chladnější dopoledne. V téměř čtyřicetistupňových vedrech se vážně s pejskem nedá nikde chodit. Takže jsme do Poděbrad dorazili už kolem osmé hodiny a bylo to zrovna v den, kdy byla čerstvá rána a nebyl hned pařák.

Nejdříve jsme se šli projít kolem Labe, došli jsme i k nějaké jízdárně, tak jsme se pokochali pohledem na koníčky. Potom jsme zamířili do lázeňského parku, kde jsme si na kolonádě v jedné kavárničce sedli na kafčo a na chlebíčky. A nakonec jsme se zašli podívat i k zámku. Chtěla jsem se podívat ještě na ostrůvek, ale bylo už kolem poledne a sluníčko pálilo, tak už jsme nakonec nešli. Bála jsem se, že by si Kejsinka spálila packy.


































Výlet to byl moc příjemný a určitě do Poděbrad zase někdy vyrazíme. Ráda bych jednou třeba na prodloužený víkend i jako lázeňský host.

Mějte se krásně.

Vaše Šárka ♥


7 komentářů:

  1. Moc hezké! Také jsem v Poděbradech byla několikrát a moc se mi tam líbilo. I mojí Luně (fenka) také si tam chladila nožky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, krásné fotky. V Poděbradech je krásně, jednou jsme tam také byli a navštívili jsme podobná místa, takže děkuji za připomenutí. Na Kolonádě se mi moc líbilo, ty vodotrysky...., ale i na zámku bylo fajn. A ty srdce tam měli také, ale asi jinak vymalované. :o)
    Přeji příjemnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  3. V Poděbradech jsem nikdy nebyla, ale vypadá to tam podle fotek moc hezky! Povedly se. :) Jinak mi to trochu připomíná Luhačovice. :)
    Hemitson
    Before-the-shadows.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko, zkus Picasa. V tom upravuji fotky já. Je to snadné, intuitivní a zadarmo :)

    OdpovědětVymazat
  5. Poděbrady jsou na procházky pěkné město. Já jsem tam byla kdysi na velinonočním pobytu, ale to nebylo tak pěkné počasí (konec března, navíc trochu s plískanicemi). I tak se mi tam ale líbilo. Ráda jsem se koukla na Poděbrady zalité sluncem.
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat