úterý 18. září 2018

Mumlavské vodopády... neskutečně nádherné místo ♥


Krásný den, přátelé :)

Užíváte si babího léta? Včera bylo nádherně, s mužem a pejskem jsme si udělali procházku k Labi, mám to tam moc ráda. Je tam pěkná zacházka k slepému rameni, prostě krásný kousek přírody ve městě.

Ale o našem městečku článek dnes nebude. O předminulém víkendu jsme vyrazili do Krkonoš a konečně jsem navštívila vytoužené Mumlavské vodopády. Absolutní nadšení. Překrásné, úchvatné, skvostné. Rozhodně tam chci jednou znovu, to je jasná věc. Pokud jste toto místo ještě nenavštívili, napravte to. Doufám, že vás moje snímečky nalákají ♥














Museli jsme se také trochu posilnit :)





No není to nádhera?




Tento kousek naší zemičky mě vážně okouzlil.

Než jsme vyrazili k vodopádům, navštívili jsme ještě sklárnu v Harrachově. Moc pěkná prohlídka, na fotografie se určitě můžete těšit v příštím příspěvku.

Vaše Šárka ♥


7 komentářů:

  1. Šárko, je .... to nádhera. Nikdy jsem tam nebyla, ale o vodopádech vím z ostatních blogů. Jednou se tam chci také podívat. Krásné fotky, skvělé místo, úžasně čistá voda, jen do ní vstoupit. Moc jsi mne potěšila a nalákala, ale kdy se tam dostanu zatím nevím. :o)
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Mumlavské vodopády mám také ráda. Pokud vyrazíte někdy příště, doporučuji třeba pěší procházku od vodopádů na Krakonošovu snídani, jde se pořád při řece a je to jen mírně do kopce. Nebo je zajímavá i včelí stezka knížete Harracha - je udělaná moc pěkně, zaujme děti i dospělé.

    Eva http://modrymaocima.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ano Šári je to nádhera.Moc děkuji za nádhernou procházku s Tebou.
    Posílám mnoho pozdravů a přání krásných dnů.Z❤

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu překrásné místo! A krásné fotografie :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krása, také jsme tam vloni byli. Tohle místo i sklárna byly dokonalé.
    Jen když se dívám na ten žalostný úbytek vody, je mi moc smutno...
    Pohodové podzimní dny i k vám.

    OdpovědětVymazat
  6. Krasne fotky Sarko, je tam nadherne, my se take te krasne prirody nemohly nabazit :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc vám všem děkuji za návštěvu, je to opravdu krásné místo :)

    OdpovědětVymazat