čtvrtek 13. září 2018

Nádherná srpnová Litomyšl


Krásný podvečer, přátelé :)

Konečně je tady článek. V srpnu během dovolené jsme si udělali výlet do Litomyšle. Chtěla jsem se tam podívat už dlouho. Pejska jsme pro tentokrát nechali doma, jelikož jsme si chtěli prohlédnout i zámek a pejsci nesmí ani do zahrad. Prošli jsme si náměstí, kde je spoustu malých obchůdků, došli jsme také k domu Bedřicha Smetany, navštívili Klášterní zahrady, kde je kavárnička s výbornými domácími limonádami, a samozřejmě zámek.

A pokud jste v Litomyšli nikdy nebyli, podívejte se alespoň na fotografie. Jinak určitě doporučuji si udělat do Litomyšle výlet a navštívit zámek, interiéry jsou krásné. Jen mě mrzí, že jsme nestihli obrazovou galerii, když totiž skončila prohlídka zámku, v galerii měli polední pauzu a nám se nechtělo čekat. Takže o příští návštěvě máme v plánu galerii a také zámecké sklepení, kde jsme letos nebyli.


Klášterní zahrady





Na náměstí mě opravdu nebavila ta spousta aut, ale v některých městech to tak je, no.







Smetanův dům





... na zámku ...












Interiéry zámku jsou nádherné, můžete v pohodě fotit. Moc se mi i líbilo, že probíhala výstava kostýmů z oper Národního divadla, takže jsme se kochali nádhernými šaty.















Moc se nám v Litomyšli líbilo a určitě se tam zase vrátíme.

Mějte se krásně.

Vaše Šárka ♥

3 komentáře:

  1. Šárko, to je ale nádhera. Úžasné fotky z kterých je cítit léto, skvělá výstava a kouzelný zámek. Interiéry jako z pohádky, no prostě dokonalá podívaná. Ani se nedivím, že se tam chcete opět vrátit.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  2. V Litomyšli jsem toto léto taky byla a strašně moc mě překvapilo, jaké je to krásné město :) Výstava kostýmů v zámku se mi líbila snad nejvíce, všechny kostými byly úplně neskutečný a u některých jsem vůbec nechápala, jak se v nich někdo mohl pohybovat na jevišti :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Krasny vylet a krasne fotky z Litomysle Sarko :-)

    OdpovědětVymazat