neděle 30. září 2018

Podzimní Glanc Box


Krásný pozdní večer vám všem :)

Asi před deseti dny mi dorazil objednaný podzimní Glanc Box, tak vám dnes ukážu, co jsem v něm našla.

Garnier Banana Hair Food
Vyživující maska s banánovým extraktem na suché a poškozené vlasy. Můžete využít třemi způsoby: jako kondicionér, masku či bezoplachovou péči. 
Já péči o vlasy celkem zanedbávám, takže s touto maskou bych to mohla trochu napravit.  
179,90


Dove Anti – Stress
Micelární sprchový gel je ideální pro pokožku, která je dlouhodobě vystavena stresorům v podobě znečištěného ovzduší. 
Sprcháč se hodí vždy.
89,90


Kamil sprchový gel Citron – Podmáslí
Sprchový gel udržuje pokožku vláčnou a hebkou. 
Nemám ráda citronové vůně, takže asi hned tak nevyzkouším.
Miniatura 50ml 30,00


Signal Long Active Nature Elements Coco White
Šetrná, a přitom vysoce účinná zubní pasta s přírodními ingrediencemi. 
Docela jsem zvědavá na kokosovou příchuť.
53,90


Borotalco Active roll-on
Inovativní technologie Borotalca Active obsahuje mikrokapsle, které se aktivují, pokud se potíte nebo pokud se hýbete. 
Nemám ráda roll-ony a nepoužívám deodoranty, nýbrž antiperspiranty. Pro mě naprosto nevyužitelné.
99,00


Freeman pěnivý pleťový peeling
Neabrazivní exfoliační scrub na obličej, ideální pro všechny typy pleti. Hloubkově čistí a šetrně odstraňuje odumřelé buňky.
Určitě ráda vyzkouším.
39,90


Blistex Lip Brilliance
Unikátní balzám na rty, který dodává pocit krásných a zvýrazněných rtů. Obsahuje ochranný faktor SPF 15.
Blistex jsem zatím neměla, tak ráda vyzkouším. Měl by i zabarvovat, což nemám moc ráda, ale snad bude dobrý.
109,00


Blistex Rapsberry Lemonade Blast
Hydratuje, chrání a osvěžuje rty pomocí ovocného mixu. Obsahuje ochranný faktor SPF 15. 
Tento Blistex jsem dala dceři, nepotřebuji dva.
59,90


Bref Perfume Switch 
Jedna vůně ve WC bloku vám vždy během krátké chvíle zevšední? Společnost Henkel představuje novinku – nové kuličkové WC bloky s efektem změny vůně, které se mění při splachování. Primární vůně se uvolňuje v suchém stavu a druhá intenzivnější při splachování.
WC blok se nikdy neztratí, jsem zvědavá, zda se vůně opravdu budou měnit.
59,90


Persil Premium Duo-Caps
Prémiové kapsle obsahují unikátní kombinaci nejsilnějších odstraňovačů skvrn a rozjasňovačů pro prémiovou čistotu. Dlouhotrvající vůně. 
Na kapsle jsem hodně zvědavá.
99,90


A to je všechno. Nemůžu říct, že bych byla nadšená, ale ani zklamaná. Nevím, proč dají do boxu dva sprcháče a dva Blistexy, uvítala bych rozdílné produkty pro větší pestrost. Nejvíc mě nadchly kapsle na praní a možná i ta maska na vlasy a pleťový scrub. Popisky k výrobkům jsem zkrátila.

Jak se vám líbí box? Nebo naopak nelíbí? Napište mi svůj názor :)

Vaše Šárka ♥

2 komentáře:

  1. Máš pravdu Šárko, trochu pestrosti by to chtělo, taky nechápu ty věci co jsou 2x, na jednu stranu to jsou věci co se používají denně, ale člověk rád vyzkouší i něco nového :) ale celkově box vypadá pěkně :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, určitě produkty využijeme, ale větší pestrost bych ocenila. Nicméně boxík byl hodně slušný ♥

      Vymazat