úterý 2. října 2018

Mé nadšení ze zdravého nákupu


Zdravím vás, přátelé :)

Minulý týden mi dorazila úžasná objednávka z jednoho zdravého obchůdku. Není to žádná spolupráce či reklama, jen se chci podělit o své nadšení a to hlavně z jednoho konkrétního výrobku. Ale pěkně popořadě.

Bloumala jsem na stránkách Plné peněženky, jaké nové obchody do jejich seznamu přibyly a padla jsem tam na obchod Prozdravi.cz. Ze zvědavosti jsem na něj zavítala a za chvíli jsem už plnila košík.



V první řadě mě zaujaly tablety Yucca. Už jsem je kdysi u někoho viděla, četla jsem, že jsou prospěšné střevům a žaludku a celkově detoxikují, tak jsem si řekla, že je vyzkouším. Vzala jsem pro začátek menší balení a uvidím, jestli se projeví nějaký jejich pozitivní vliv. Potom jsem si do košíku naházela nějaké pochutinky, jako třeba Ghítelu a Natunetu. Ghítelu už jsem jednou měla a super, Natunetu zatím ne, ale už jsem teď ochutnala a musím říct, že na ni ráda budu chodit na mlsandu. Dále do košíčku putoval datlový sirup, protože mi už dochází, kokosové plátky, skořice, Quinoa, lahůdkové droždí, které chci už dlouho vyzkoušet a sušené plody Goji. Když mi ke konci chybělo asi 150,- do poštovného zdarma, říkala jsem si, co ještě? A očko mi padlo na čajovou konvici Phoenix Division. V tu chvíli bylo rozhodnuto. Konvice mě oslnila a stála 144,- Já si vybrala tmavou barvu s názvem Burel, ještě ji mají v pískové barvě, také vypadá úžasně. Je to keramika z pálené hlíny s ratanovým držákem. Objem konvice je 1,2 litrů a já už se těším, jak si do ní uvařím čaj. Ještě bych potřebovala podobné hrnečky ♥ Možná mě malinko irituje ten ratanový držák, jelikož po navlečení nedrží úplně pevně. Což je ale v podstatě logické a věřím, že po prvním použití zjistím, že nalévání je naprosto bezpečné. Ještě jsem totiž konvičku nestihla pokřtít. Ale jsem jí okouzlená a už má své místo v pokoji na komodě.



Tak jsem se pěkně rozšoupla a teď ještě trošku lituji, že jsem si neobjednala i nějaké čajíky. Ono na ně ale brzy dojde, protože s objednávkou se vygenerovala i malá slevička na další nákup, takže se na stránky obchůdku určitě vrátím. Jinak chválím perfektní zabalení, bála jsem se, aby konvice nepřišla prasklá, ale byla zabalená zvlášť ve vlastní krabici a vložena do krabice s dalšími produkty. A vše skleněné či s obsahem tekutým bylo baleno do bublin. Takže za mě maximální spokojenost. 

Znáte tento obchůdek? Máte svůj jiný oblíbený? Podělte se o tipy :)

Vaše Šárka ♥

8 komentářů:

  1. Taaky mám vždy radost z toho. Musím si sehnat goji a lahůdkové droždí

    OdpovědětVymazat
  2. Konvička je moc hezké, ale já jich už mám tolik, že bych se stejně musela klepnout přes prsty, abych již žádnou domů nekoupila. Lahůdkové droždí je naprosto skvělé, používám ho hodně. Ghítelu neznám, juknu co to je.
    Hezké dny Šárko.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla doma konvičku jen jednu z klasického čajového servisu, tak proto jsem neodolala.
      Krásné dny i tobě, Álo :)

      Vymazat
  3. Tie zdravé veci zvyknú byť tak pekne balené, vyzerá to všetko idylicky, samozrejme určite aj vďaka tvojej schopnosti urobiť dobrý záber. Najradšej by som to nakúpil tiež teraz :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ♥ Natuneta třeba opravdu „idylická“ byla, protože už není :)) Měj se krásně.

      Vymazat
  4. Super nákup :) lahůdkové droždí neboli Tebi miluji!! Nejlepší s žitným pečivem, máslem a na to tebi, mňáááám!!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zatím zkušenost neměla, takže zkouším a vychytávám :)

      Vymazat