čtvrtek 3. ledna 2019

Malé ohlédnutí za vánočními svátky


Krásný den, přátelé :)

Máme po vánocích. Taky vám přijde, že utekly jako mávnutím proutku? Mně strašně. Navíc jsem byla hodně v práci, tak asi mi to tak přijde o to víc.

Jak jste si svátky užili? Dopadly podle vašeho očekávání? Já jsem dřív opravdu nějaká očekávání mívala. A občas jsem byla zklamaná, že děti třeba neměly takovou radost z dárků, jakou jsem čekala nebo, to když k nám na Štědrý večer ke stromečku ještě chodili tcháni, tak že třeba začali řešit nesmysly, peníze, to mě dokázalo neskutečně vytočit a zkazit celý večer. Od jisté doby tedy raději očekávání nemívám a řekla bych, že je to moc dobře. 

Poslední dvoje vánoce a konkrétně Štědrý den a večer pro mě byly asi nejlepší za poslední roky. Samozřejmě se to nedá srovnávat s vánocemi s malými dětmi, ty mají zase jiné kouzlo, ale prostě tyto poslední dvoje vánoce pro mě byly záležitostí opravdu srdeční. Mám k tomu důvod a možná se o něm někdy rozepíšu, ale zatím jsem nedostala odvahu. Dosud jsem na blogu nikdy neřešila vyloženě osobní věci, něco, co by se mě a mé rodiny opravdu niterně týkalo a nevím, jestli se k tomu někdy odhodlám nebo nikdy. Uvidíme. 

Také se s vámi podělím o pár foteček. Některé jsou už s filtrem, protože jsem je vkládala na instagram. Ale tak snad to nevadí.




Cukroví nabalené pro dcerunku ♥




Miluji stromy až do stropu ♥ Letos jsme ho strojili už 14. prosince. Týden před vánoci jsem byla skoro pořád v práci, hned po pětadvacátém taky, tak jsem si ho prostě chtěla užít. 






Ježíšek na nás nezapomněl ♥



I Kejsinka hledala dárečky ♥



Omluvte kvalitu fotek, ale musím sem toho našeho chlupáčka dát ♥ Prostě když jsme jí nedali my, měla snahu obsloužit se sama :))


Štědrý den byl opravdu náročný. Usnula s novou sovičkou ♥ Jinak byla Kejsinka letos asi záhadně moc hodná, protože dostala kromě sovy ještě sloníka, prasátko a pamlsky.


Letos jsme u nás stihli jedinou návštěvu. Prostě když se chodí mezi svátky do práce, nedá se nic dělat.


Ještě před koncem roku jsme s mužem vyrazili do Prahy, takže jsem si letos pražskou vánoční atmosféru užila dvakrát. Vybrali jsme si jediný den, kdy svítilo sluníčko, na nebi bylo po celou dobu téměř azuro, takže jsem byla naprosto nadšená a určitě se s vámi v dalším článku podělím o dokumentaci.

Nevkládám žádné fotky dárků. Ale Ježíšek na mě samozřejmě nezapomněl. Dostala jsem knihy, dárečky od kamarádek, kde jsem našla také knihy, ale třeba chaloupku na čajovou svíčku, vlastnoručně vyrobenou svíčku, nějakou tu kosmetiku, mlsání, bižuterii a další drobnosti, které mi udělaly velkou radost. Dostala jsem finanční dárek - příspěvek na nové brýle, které nutně potřebuji. Teď v úterý jdu k očnímu na prohlídku a už se těším, až si nové brýle vyberu. A hlavní dárek letoška byl nový telefon. Dělala jsem si naději, že by mohl Ježíšek s telefonkem na mě myslet, ale nevěřila jsem tomu moc, ovšem nakonec mě vyslyšel a já mám novou hračku ♥

Ovšem největším dárkem pro mě opravdu bylo to, že Štědrý den byl takový, jaký byl. Moc za něj děkuji všem svým nejbližším ♥ Samozřejmě jsme ho završili filmem Pelíšky, bez něj už si Štědrý večer neumím představit.

A jaké byly vaše svátky? Užili jste si je v klidu a pohodě?

Mějte se nádherně.

Vaše Šárka ♥

10 komentářů:

  1. Mooc hezke! Ja take stihla i Pelisky:)).
    Mej se fajn!
    www.bygabra.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Šári nádherně bylo u Vás. Je vidět,že jste si nejkrásnější svátky všichni užili.
    Přeji ti krásné dny i v novém roce.Z♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užili, Zdeničko, děkuji :) Tobě také jen to nej nej v novém roce ♥

      Vymazat
  3. Šárko, krásně jste si užili Vánoce. A Kejsinka je rozkošná jak u stromečku, tak u cukroví a nakonec i se sovičkou.
    Přeji Ti příjemný nový rok a také hodně zdraví, štěstí a radosti. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko, moc hezká vánoční kronika! Kejsinka je prostě kouzelná :o)
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat