sobota 12. ledna 2019

Podruhé a naposledy z vánoční Prahy


Krásný podvečer, přátelé :)

Myslím, že jsem se v předešlých článcích (či článku) zmínila, že jsem před koncem roku stihla dvakrát navštívit vánoční Prahu. Se Sabinkou jsme vyrazily před vánoci, z našeho výletu jste fotografie viděli, a s mužem mezi svátky a fotografie vám ukážu dnes.

Měla jsem obrovskou radost, že jsme si vybrali den, kdy bylo opravdu nádherně, azurové nebe, až odpoledne se trochu zatáhlo. Prošli jsme se od Národního muzea až na Pražský hrad a byl to úžasný den. Završili jsme ho punčem a kafíčkem v Kotvě, protože jsme dceři ještě u Dobrovského kupovali knížku.

Podívejte se se mnou na náš pražský výlet :)

Do muzea byl vstup zdarma... Je to vidět.



















Vynikající krémová česnečka v kavárně Rožmberského paláce.


Výhledy na Prahu se nikdy neomrzí ♥



Tolik labutí pohromadě jsem zažila poprvé.





Vánoční punč na Staroměstském náměstí


Mějte se krásně.

Vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Šárko, krásně jste si s manželem užili Prahu. Jen ty fronty by mne děsily. Fotky s labutěmi jsou fakt nádherné. :o)
    Přeji pohodový večer a prima neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, moc děkuji a do muzea jsme nešli, neměli jsme to ani v plánu a při pohledu na ty davy lidí, bych ani nešla. Jinak to byl opravdu moc krásný den.
      Měj se krásně ♥

      Vymazat
  2. Och tie zábery s jedlom .... slintáááám T_T

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, krásně vám vyšlo počasí. Já si nějak předvánoční Prahu zrovna neužila - kvůli práci nebyl čas. Jen jsme s kolegy vyrazili na svařák pod Karlův most (tam to máme z kanceláří pár kroků)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já letos po několika letech, tak jsem byla moc ráda i za to úžasné počasí :)

      Vymazat