středa 16. ledna 2019

Dny všední i sváteční #11-12


Krásný večer, přátelé :)

Jak jsem se tak dívala, mám tady ještě nějaké loňské fotografie, které jsem vám neukázala v rámci rubriky Dny všední i sváteční. Není jich tedy mnoho, protože za listopad jsem vážně fotila v podstatě jen knížky a jídlo. Na jídlo se můžete těšit v dalším článku, tam bude fotek asi požehnaně.

Dnes tedy bez jídla :) Za listopad tady mám pouhé dvě fotky. 

Dorazil mi DM box, který mě ale vůbec nenadchl svým obsahem.


Pak tady máme jednoho chlupatýho lenocha. Válet se v posteli, to miluje ♥


A to je vážně za listopad všechno. Jdeme tedy na prosinec.

Začal advent a já pomalu zdobila. A časem předělávala, jak můžete postupně vidět.



Přijela za mnou Káťa z Roudnice, tak jsme si udělaly krásný den ♥




Dostala jsem první dárečky, které jsem si ale rozbalila poctivě až pod stromečkem.


Se Sabinkou jsme si udělaly výlet do Prahy.




A další dárečky...


Stromeček jsme letos strojili asi devět dní před vánoci. A musím vám říct... Ještě ho máme ♥




Kamínky na tácu jsem vyměnila za ořechy.



Kuk do krabice s cukrovím... Tady právě linecké a vínové.


Další fotka našeho chlupáčka ♥


Cukrovíčko... Jsem mlsnota, hned bych si hrábla...


A byl u nás Ježíšek...


Druhý výlet do Prahy...




A něco málo z knižního světa... Všechny knihy můžu doporučit.





Máme nový rok... Čímpak nás asi překvapí? Copak nového přinese?


Mějte se nádherně. Omlouvám se za kvalitu některých fotek, ale při špatném světle mi to foťák prostě nebere.

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. Ledva som sa zbavil chuti na sladkosti a hneď vidím fotky sladkého :( ... ach ... ale zábery pekné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Šári úžasné dva měsíce jsi měla.
    Krásný nový týden ti přeji. Z♥

    OdpovědětVymazat