sobota 2. února 2019

Lednový Glanc Box

Krásné dopoledne, přátelé :)

Taky máte rádi různé boxy a boxíky? Já třeba těm potravinovým lehce odolám, ale Glanc Box mě zláká vždy. Tentokrát šlo o první benefiční limitku Hvězdy dětem.

A co jsem v boxu objevila?



Savo Bez chloru prací kapsle na barevné prádlo
Vyzkoušejte prací prostředky SAVO Bez chloru v podobě moderních kapslí, které jsou kompaktní, ale také se pohodlně používají. SAVO Bez chloru přichází s novými univerzálními tříkomorovými pracími kapslemi. Každá komora má díky specifi ckému složení jiný účinek. Bílá se postará o hygienickou čistotu, modrá odstraní i odolné skvrny, zatímco fi alová propůjčí vašemu prádlu příjemně dlouhotrvající svěžest a v případě varianty určené pro barevné prádlo také ochrání barvy. Prát můžete bez obav, jelikož kapsle nedráždí pokožku, a navíc jsou šetrné k vašemu oblečení.

Výborná věc, určitě využiji. 


Silan Suprême Elégance 600 ml
Objevte svůdnou vůni nové aviváže Elégance, která dokonale vystihuje své jméno. Dodejte svému prádlu dotek luxusu se smyslnou kombinací ovocných tonů s jemným květinovým srdcem a vzácnými dřevinami v základu. Složení s miliony zjemňujících částeček bude hýčkat každé vlákno vašeho oblečení.

Voní nádherně, potěšila.


Bref Parfume Switch 50 g
Jedna vůně ve WC bloku pochvíli zevšední. Nyní je tu ale novinka Bref Perfume Switch, která obsahuje vůně dvě! Ta primární se uvolňuje při suchém stavu a druhá intenzivnější se začne uvolňovat až při kontaktu s vodou. To zajistí, že při spláchnutí budete vždy zavaleni svěžestí leknínů, jablka nebo citrusů podle vámi vybrané varianty. Primární vůně se bude znovu uvolňovat až při vyschnutí WC bloku.

Bref bloky mám do toalety asi nejraději.


Garnier Botanic Therapy SHAMPOO COCO MILK & MACADAMIA Botanic Therapy pro osvěžení přirozené krásy vlasů. Složení Botanic Therapy obsahuje výtažky z vyživujícího kokosového mléka a makadamiového oleje. Výsledek: vlasy jsou intenzivně vyživené a posilněné, září zdravím, jsou viditelně lesklejší, pružné
a hebké na dotek.

Garnier Botanic Therapy BALM-CONDITIONER COCO MILK & MACADAMIA
Botanic Therapy pro osvěžení přirozené krásy vlasů. Složení Botanic Therapy obsahuje výtažky z vyživujícího kokosového mléka a makadamiového oleje. Použití: Po umytí aplikujte po celé délce vlasů až po konečky, potom opláchněte. V případě zasažení očí je okamžitě vypláchněte.

Vlasové produkty také určitě využiji. Nádherně voní.


Dámské menstruační vložky s aktivním kyslíkem Carin Antiseptic Utra 9ks
Unikátní kombinace dámské ultra tenké vložky a aktivního kyslíku, který šetrně desinfikuje vložku a omezuje nepříjemný zápach neutralizací aromatických sloučenin.

Také využiji.


Somat Gold 10 ks
Zdráháte se dát Vaše nádobí se zaschlými zbytky jídla do myčky? Už nemusíte, nové tablety Somat Gold s technologii hloubkového čištění odstraňují i ty nejodolnější nečistoty bez jakékoliv námahy. Díky nejlepšímu složení značky Somat můžete zažít ještě lepší výsledky v boji proti připáleninám. Jednoduše vložte tabletu do dávkovače vaší myčky, tabletu není potřeba vybalovat!

Myčku nemáme, ale tablety využije dcera, takže se nikde válet nebudou.


Vademecum zubní pasty

Zubní pasta se využije vždy, i když používáme spíš jiné značky.


Zewa vlhčený toaletní papír Natural Camomile a Mandlové mléko 

Vlhčený toaletní papír vůbec není špatná záležitost. Ovšem tyto jsou od podzimu prošlé, no snad nebudou nějak páchnout, zatím jsem je nerozdělala.


Kniha Duše peněz

Tak místo takové knihy bych brala radši nějaký sprcháč nebo masku, prostě cokoliv z kosmetiky. Proč knížka? Jako by do potravinových balíčků neměly patřit staré časopisy, tak by do drogerkových balíčků nemuseli dávat knihy.Tato mě nezaujala ani trochu.


Přestože bych rozhodně nepotřebovala v drogerkovém boxu knížku a prošlé produkty, celkově jsem v podstatě spokojená a určitě další Glanc Box objednám, pokud ho neprošvihnu.

Jak se líbil box vám?

Vaše Šárka ♥

8 komentářů:

  1. Tu zubní pastu Vademecum Nature White používám pravidelně. Mám ráda, že v puse tolik nepálí a čistí hezky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si teď kvůli dásním musela koupit Enzymel, snad zafunguje. Ale rodina pasty nejspíš využije :)

      Vymazat
  2. Šárko, žádný box jsem nikdy ještě neobjednala, ani nevím pořádně kde. Ale některé výrobky jsou docela zajímavé a určitě bych je využila.
    Přeji krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, třeba tento Glanc Box najdeš na stránkách brandnooz.cz, mají i potravinové a Glanc Box asi 4krát do roka. Já ho tedy kupuji v rámci blogové spolupráce, jinak nevím, zda bych takto naslepo za plnou cenu kupovala, i když třeba DM box jsem taky zkoušela, ale ne vždy byla spokojenost :) Je to prostě risk :)

      Vymazat
  3. Toho, že jsou toaleťaky projité jsem si vůbec nevšimla :-( ale na druhou stranu, stejně jsou na.....:-)
    Mě se box líbil, což už víš z mého blogu. A navíc jde trocha peněz z každého na dobrou věc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, když to nebude nijak smrdět, tak na tu pr.... bude dobrej :D Ale jinak dobrý :)

      Vymazat
  4. Box mě velmi zaujal, určitě bych využila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jsou ta pěkné produkty, hlavně tablety na praní a aviváž :) Z toho mám radost vždy :)

      Vymazat