pátek 12. dubna 2019

Jaro se vybarvuje


Krásný podvečer, přátelé :)

To jsou ale teplotní skoky, že? V pondělí neskutečné vedro a dnes zima jako v Rusku. A to už jsem chtěla uklidit teplou bundu, protože jsem si byla jistá, že ji nebudu potřebovat.

Ale abychom se aspoň pomyslně ohřáli, vybrala jsem do článku pár foteček z jarního kvetení, které jsem pořídila o posledním teplém víkendu.












A jaro u nás v obýváku ♥


Doufám, že tohle ochlazení bude jen krátkodobé. I když mně je to v podstatě teď tak nějak jedno, jelikož mám neschopenku a antibiotika. Tak dlouho jsem se jim vyhýbala, ale už to nešlo, nemohla jsem se z těch nemocí a bacilů vyhrabat.

Mějte se krásně.

Vaše Šárka ♥

2 komentáře:

  1. Šári v prvni řadě ti přeji brzké uzdravení..ale to už vlastně víš viď 😉..a moc děkuji za potěchu oka tvymi úžasnými fotkami. Měj se pokud možno krásně.Z🖤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, odpovídám tedy hodně pozdě, komenty si sice vždy přečtu, ale jak není čas odpovědět hned, nastoupí skleroza. Měj se krásně a děkuji ♥

      Vymazat