čtvrtek 11. dubna 2019

První kosmetické „spotřebováno“


Krásný den vám všem :)

Jelikož mě poslední dobou baví testování různých kosmetických produktů a značek, rozhodla jsem se o nich zařadit i články na blog. Nemusíte se bát, že by se najednou blog změnil na beauty, jen to berte jako zpestření. Třeba i objevíte pro vás zajímavý tip na nějaký kosmetický produkt.

Dnes tady mám spotřebované produkty. Nashromáždilo se mi jich docela dost, tak si jdeme o nich něco povědět.

Tělové mléko Arganový olej + Karité od Bione
Mléko pokožku pěkně vyživovalo, hydratovalo, dobře se vstřebávalo, takže jste se mohli po aplikaci v pohodě za moment oblékat, ale nebyla mi moc příjemná vůně. Upřímně v balení ještě nějaký produkt zbyl, ale už nemám chuť se k němu vracet. Někomu může úplně v pohodě vyhovovat, já už si ho podruhé nepořídím čistě jen kvůli mně nepříjemné parfemaci.

Sprchová pěna Happy Budha od Rituals
Z pěny jsem nadšená, toto je již druhé balení a pokud bude v prodeji dál, klidně koupím znovu. Pleť je po sprchování hebká a ta vůně... Nádhera a pro mě jeden z nejoblíbenějších produktů.

Pečující šampon Hairmilk Natural Shine od Nivey
Za mě úplně průměrný šampon. Ale já mám se šampony obecně problém, hned tak mi něco nesedne a nevyhovuje. Šampon by měl vrátit sílu unaveným vlasům, měly by se lesknout, být zdravé. To jsem nepozorovala, mám vlasy pořád stejné, jen mi šampon hodně příjemně voněl. Jinak mě po něm i dost svědila pokožka hlavy. Ale to já mívám taky dost často.


Avon True Nutraeffects micelárka od Avonu
S touto micelárkou jsem spokojená. Pleť zbaví makeupu a nečistot, nezanechává lepivý film, je v podstatě bez parfemace. Já ji teda oplachuji, i když je na produktu napsáno, že není potřeba. Ale já oplachuji každou micelárku. Takže za mě spokojenost a koupila jsem si další balení.

Avon Simply delicate intimní mycí gel od Avonu
Tyto intimní gely používám už několik let a spokojenost. Příhodná cena.

Cien Provitamin conditioner z Lidlu
Jde o kondicionér z řady pro regeneraci poškozených vlasů. Měla jsem samozřejmě i šampon. Celkem mi obojí vyhovovalo, dokonce ani hlava mě nesvědila. Takže za mě klidně ano.


Šampon s měsíčkovým olejem od Dr. Tuny od Farmasi
Tento šampon je určený pro suchou a citlivou pokožku hlavy. Měl by napomáhat k hydrataci vlasů. Se šamponem jsem byla spokojená, vlasy jsem měla i docela nadýchané, což je u mě zázrak. Takže ano, klidně se k němu zase vrátím. 
Jen zmíním, že se kosmetickými produkty a produkty do domácnosti značky Farmasi v posledních měsících dost zabývám. Pokud byste také chtěli vědět víc, sledujte mou stránku na FB nebo instagram. Na bočním panelu blogu můžete najít i registrační odkaz pro nákupy se slevou a na blog věnovaný této značce. Tam zatím najdete pouze dva články, ale budou samozřejmě přibývat.

Dove regenerační maska na vlasy
Tato maska mě vážně bavila. Buď jsem ji používala opravdu jako masku, že jsem ji nechala na vlasech déle působit. Vlasy potom byly hebké, nadýchané a krásně voňavé. Potom jsem ji používala i jenom místo kondicionéru. Tam už byl efekt slabší, ale tak to je logické. Jde o masku a má se používat jako maska. Za mě naprostá spokojenost, ráda zakoupím znovu.

Orlane B21 Extraordinaire sérum pro zralou pleť
O séru a této značce jsem psala samostatný článek, tak můžete mrknout. Obecně mě sérum bavilo a dokonce mi bude i chybět, ovšem cena versus účinek mi přijde neadekvátní. Hebkou a mírně omlazenou pleť jistě dokáže zajistit i produkt levnější než za 4500,- Ale jde jen o můj názor. Nicméně sérum bylo opravdu velice příjemné mé pleti a už se poohlížím po nějakém novém, samozřejmě cenově dostupnějším.


Ziaja přírodní olivový krém
Tento krém je opravdu hutný a doporučila bych ho pouze na velmi dehydratovanou pleť. Krém se špatně vstřebává, já ho používala spíš jen v zimě a na noc. Nakonec jsem ho dopotřebovala na lokty a holeně po tom, co snad rok ležel zbyteček v lednici. Prostě na obličej už byl pro mě opravdu těžký. Cena do stovky. První dojmy z krému jsem psala i zde v článku.
Docela mě i mrzí, že už nemám obal, protože si nepamatuji složení. A jelikož dost často čtu „přírodní“značka, docela mě nedávno překvapilo, že jsem v krému na ruce objevila parabeny. Asi se někdy mrknu v obchodě, protože na internetu jsem složení taky neobjevila. Nevíte vy?

Astrid zpevňující denní krém proti vráskám
Beru jako průměrný krém, který se dobře vstřebává, pleť nezůstává mastná a byla na dotek příjemně hebká. Vyhovoval mi i pod makeup. Ale že by pleť nějak zpevňoval, nezaznamenala jsem. Cena kolem stovky, takže příznivé.


Zubní pasta Zendium a Zubní pasta Enzymel
Musím říct, že nedokážu říct, jestli je třeba v účinku past rozdíl. Já mám problémy s dásněmi, krvácí mi a už nevím, co bych si za zubní pastu koupila. Zendium stojí kolem stovky, Enzymel jednou tolik, možná mi přijde malinko účinnější, jinak to vidím snad nastejno. Obě jsou chuťově příjemné.

EDP Bonjour od Farmasi
Velice příjemná vůně z ovocno-květinové kategorie za velmi příznivou cenu. Tento týden je dokonce v akci. Vhodná pro všechny věkové kategorie a především teď na jaro a léto. Za mě naprostá spokojenost, objednám někdy znovu.


Bronzové perly od Avonu
S perlami jsem byla spokojená, nedokázala jsem je vypotřebovat, ale mám je už tak dlouho, že se s nimi rozloučím a už jsem objednala nové. Když jsem měla opálenou pleť, používala jsem na celý obličej, jinak pouze na líčka třeba místo tvářenky.

Podkladová báze pod oční stíny od Rival de Young
Báze fungovala jak měla, byla to zatím jediná, co jsem zkoušela, tak uvidím, až budu moct porovnat s jinými. Momentálně mám novou od Farmasi, tak jsem zvědavá, až vyzkouším. Ale byla jsem spokojená, stíny po aplikaci báze na víčku vydržely.

Řasenka Incredible Giordani Gold od Oriflame
Tuto řasenku moc chválím, byla jsem s ní naprosto spokojená. Řasy opravdu prodloužila, neslepovala, za mě super. Jen mě teď překvapila cena na netu mezi 240-330 Kč, já ji před pár měsíci asi koupila v nějaké akci do stovky. Takže to byl skvělý kup a řasenku rozhodně doporučuji.

Astor Soft Sensation hydratační rtěnka odstín 601
Rtěnky od Astoru mám ráda. Přestože jsem ji musela během dne obnovovat, vyhovovala mi především její krémová konzistence. Takže za mě ano, ale vím, že tyto rtěnky mají i řadu odpůrkyň, právě pro nižší výdrž. Pro mě je ale důležitější hydratace, klidně si rtěnku několikrát denně přemaluji. Za mě spokojenost, mám i další odstíny.

Kajalová tužka černá Essence
Co říci k tužce. Možná se mohla méně rozmazávat, jinak za tu cenu pohoda. 


Koukám, že je z toho nakonec mega dlouhý článek. Snad vám to nevadí. Napište mi, pokud byste měli nějaký tip na pleťové sérum pro sušší pleť po čtyřicítce. Taky mi napište, jaký je váš oblíbený kosmetický produkt, který kupujete pořád dokola. 

Mějte se krásně.

Vaše Šárka ♥


4 komentáře:

  1. Manžel má stejné problémy s dásněmi a na doporučení zubařky začal používat PresiDent antibakterial- fialová tuba a pasta je fakt skvělá . některý den vystřídá s jinou pastou .Ale určitě nastalo zlepšení.
    Jinak ty výrobky z Lidlu nejsou vůbec špatné.Hezký den hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já jsem teď zjistila, že mi nejvíc pomohla dentální hygiena. Okamžitě dásně přestaly krvácet a já jsem nadšená. A Lidl má dobré výrobky, souhlasím, třeba jsem byla hodně spokojená s opalovacími přípravky.

      Vymazat
  2. Zo všetkých týchto produktov som vyskúšala len ten olivový Ziaja krém a na 100% súhlasím - mám extrémne suchú pleť, ale toto bolo aj na ňu veľa :D Takisto mi vadilo, že sa takmer vôbec nevstrebával a ponechával šialene mastnú pleť...
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, měla jsem po aplikaci pocit, že jsem špekáček, tak jsem zůstala mastná.

      Vymazat