pátek 5. dubna 2019

Zapečený květák se šunkou a zakysanou smetanou


Krásný večer, přátelé :)

Dnes tady mám pro vás po dlouhé době recept. Květák mám sice nejraději smažený, ale je potřeba občas recepty trošku inovovat a zkusit něco jiného. Tak jsem našla na internetu recept na zapečený květák a byl vynikající. A hlavně je to rychlovka.

Suroviny:
1 květák
150g šunky s vysokým procentem masa
kelímek zakysané smetany
3 vejce
kousek másla
100g eidamu
sůl, pepř




Očištěný květák uvaříme v osolené vodě do poloměkka. Potom jej rozložíme do pekáčku vymazaného máslem, můžeme trošku opepřit a přidáme na kostičky nakrájenou šunku. Zalijeme zakysanou smetanou s rozšlehanými vejci, přidáme hoblinky másla a zasypeme strouhaným sýrem. V rozehřáté troubě zapečeme dozlatova. 

Podáváme se zeleninovým salátem nebo s vařenými brambory.



Dobré chutnání 

Vaše Šárka ♥


7 komentářů:

  1. Šárko, to vůbec nevypadá špatně. Květák jím u nás sice jenom já a občas syn, ale toto by nám mohlo chutnat. Přiznám se, že kdybych měla květák doma, hned to jdu zkusit.
    Přeji krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Šári ty tedy lákáš, vypadá úžasně. Moc rada vyzkouším..moc děkuji za recept a krásné dny ti přeji.Z🖤

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerá to super. Možno by som to zvládol aj ja, hoci mi to v kuchyni nejde :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím já jsem k tomu přidala ještě brambory a je to výborné

    OdpovědětVymazat