čtvrtek 4. července 2019

Tip na dvě úžasné pivovarské restaurace v západních Čechách


Krásný prázdninový den :)

Dnešním článkem uzavírám naši květnovou dovolenou... Konečně :) Mám pro vás dva tipy na krásné restaurace v pivovarech v západních Čechách. Úžasné prostory, výborná obsluha a vynikající jídlo.

Tou první je restaurace v pivovaru Chodovar. Jde o Restauraci ve Skále a to doslova. Prostředí je nádherné, restaurace je veliká a členitá. Přesto bych si v sezóně, pokud vás bude víc, raději stůl na oběd rezervovala. 






Nikdy jsem nefotila záchod, fakt ne. Ale tady jsem musela. V každé kabince bylo jiné prkýnko :))


Druhá restaurace se nachází v Kyšperském pivovaru. Rovněž se ocitnete v příjemném prostředí a jídlo bylo naprosto famózní.








Nakonec pro vás mám ještě tip na ubytování. Bydleli jsme v rodinném Penzionu Olga v Mariánských lázní. Jde o příjemné, klidné ubytování se snídaní asi 20 minut od centra Mariánek.



Jídelnička na snídaně :)




Doufám, že se vám mé toulky po západních Čechách líbily. Teď už chystám nějaké recepty, fotočlánek o jídle z rubriky naše mňaminy, článek o filmech, o kosmetice. Všechno bude, těšte se.

Vaše Šárka ♥

8 komentářů:

  1. V restauraci Ve skále jsme byli - už tedy před mnoha lety - a byli jsme taky spokojení.

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, děkuji za skvělé typy jak na jídlo, tak na ubytování. To se může hodit.
    Přeji jen hezké dny, Helena

    PS: a toalety, ty jsem už fotila - jednou v Londýně a umyvadlo v Imperiálu ve stylu art-deko - prostě jsem neodolala :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, super tipy na výlet a skvělé posezení, tak až budeme mít cestu, třeba se zde zastavíme.
    Měj krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to fakt super, určitě to musel být fajn zážitek :) hodně mě pobavil ten záchod :D
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat