úterý 19. listopadu 2019

Zámek v Cholticích a jeho krásné, zelené okolí


Krásný večer, přátelé :)

Ještě než vám ukážu, co jsem si o víkendu pořídila v Pepku a v Ikee, vrátím se opět a znovu do letošního léta.

Ve vesnici pár kilometrů od Přelouče stojí starý zámek. Vůbec jsem nevěděla, že je v provozu, a že se na něm dokonce i provází. A už vůbec jsem nevěděla, jaký krásný parčík a okolí k němu patří. Jo, ne nadarmo se říká, že co má člověk takřka pod nosem, přehlíží.

Pojďte se tedy se mnou na to moc pěkné místo podívat.




Ve třetím ročníku na gymplu jsme v Cholticích trávili sportovní kurz a na zámku jsme byli ubytovaní. Měla bych tedy okolí znát, ale vůbec jsem si to nepamatovala. Pravda, je to 30 let. To je hrozné, když to člověk takhle řekne. 30 let...












Z labutí jsem byla nadšená. Mám asi milion stejných fotek :)))










 


A naše žebrota u oběda... Žebrat umí perfektně :))



Mějte se moc krásně a já se zase přihlásím.

Vaše Šárka ♥ 

8 komentářů:

  1. Šárko, moc pěkný zámek i park. Díky za fotovýlet.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný výlet, Šárko. :) A malá žebračka je sladká. 💖

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, bylo tam krásně. Jojo, je to naše žebrota, sociálku na nás :)))

      Vymazat
  3. Zámek vypadá krásně, někdy se tam stavím, nemám to daleko :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko, krásný zámek i park. A labutě jsou úžasné, také je ráda fotím, takže se nedivím, že máš milion fotek. .o)
    Měj prima víkend. D.

    OdpovědětVymazat