středa 4. prosince 2019

Pepco a Ikea... takový menší nákup


Krásný den, přátelé :)

Ještě než si půjdu zadělávat těsta na cukroví, chtěla bych zítra už konečně něco upéct, když vidím, jak se všude už peče a zdobí. I když na zdobení mi přijde ještě brzy. Tak abych dopověděla tu větu, jsem se do toho zamotala. Takže než půjdu řádit s moukou a máslem, mám pro vás článek o mém nákupu v Pepku a Ikee.

Myslím, že všechno byste měli ještě sehnat, takže jdeme na to.

Těchto pár maličkostí jsem koupila v Pepku. 


Krásných vánočních hrnečků mají v Pepku spoustu. Nemohla jsem se rozhodnout, zda červený nebo zelený, tak jsem nakonec vzala dva se zlatým dekorem. Je to pořádnej kafáč, na velkou kávu nebo čaj teď v zimě ideální. Myslím, že jeden stál 59,-

Deka je pouze šedá se stříbrnými takovými tečkami. Nejdřív jsem měla zálusk na bílo-červenou vyloženě vánoční, ale pak jsem sáhla po této univerzálnější, kterou na pohovce využijeme celoročně. Deka stála cca 180,-

Docela se mi zalíbil červený svetřík. Stál nějakých 180,-, má výstřih do véčka, je příjemný, nekouše, tak ještě uvidím, co udělá, až se vypere. Zatím jsem s ním spokojená.


Ne, nemáme málo hrnečků :))) Naopak je nemáme kam dávat už. Ale tyto „krajkové“ jsem musela mít. A ještě si dělám zálusk na talíře, tak uvidím, zda mi je nevyprodají. Hrneček s podšálkem stojí, myslím, 42,-


Hmmm... a další hrnky :))) Tyto jsem neměla v plánu, ale měli u pokladny dva poslední za 29,- kus. No, nekupte to, navíc, když jsou tak pěkné ♥


Později jsem si v Pepku koupila ještě tyto dva domečky s led světýlkem. Jeden stojí 35,- a vypadají za tu cenu moc pěkně. 


A teď něco málo z Ikey. Do Ikey jsme jeli konkrétně pro jeden díl knihovny, jelikož do mé stávající šestidílné sestavy se už nevešla jediná kniha. Jelikož jde o obyčejný, klasický, bílý regál, to jsem nefotila.

Mám tady jeden krásný, poměrně velký domeček / lucernu. Jak jsem ho viděla, věděla jsem, že půjde se mnou. Cena krásná 249,- Je plechový (nebo kovový?) :))


Dál jsem si z Ikey přivezla prostírání z vodního hyacintu. Chtěla jsem ho už hrozně dlouho, ale všude je drahé jako blázen. Tady, myslím, vyšel jeden kus pouze 59,-


Dále jsem si koupila všeobecně známý tácek, který je vidět všude na fotkách na sociálních sítích. A nakonec jsem ho dokonce skvěle využila, to uvidíte v článku o naší adventní výzdobě. Potom jsem si vzala ještě dvě hvězdičkové podložky pod svíčku. Ceny si už nepamatuji, ani tácku, ani podložek. 


Potom jsem si tam vzala dva květináče na orchideje. Jsou sice trošku větší, ale nevadí, vejdou se i na náš úzký parapet, i když malinko přečuhují. Ale zatím nepadají, tak asi se tak ani nestane :)


A nakonec dvě maličkosti do kuchyně a sice úplně obyčejný nerezový kastrol a plastová odměrka, jelikož moje stará praskla. 


Tak to je úplně všechno. Ještě jsem si v Pepku nakoupila nějaká světýlka, ale to už jsem nefotila, toho je všude spoustu.

Ale prozradím vám, že jsme v sobotu byly s dcerou ve vánoční Wroclawi, takže určitě bude článek plný fotek.

Mějte se nádherně a užívejte si adventní čas v klidu a pohodě :)

Vaše Šárka ♥

7 komentářů:

  1. Krásny nákup. Ja si idem tiež pozrieť nejaké tie hrnčeky do pepca a dúfam že tam nájdem nejaké také pekné.

    Pôvodne mal net tento článok o tom ako nosiť sukne na jeseň ale aj v zime (ale aj k tomu sa dostanem neskôr v inom článku alebo videu ). Teraz Vám však poviem môj zážitok s fotenia práve tohto outfitu. 👗

    Keď som si vymyslela tento outfit a čakala asi týždeň nato kedy ho konečne nafotím a natočím s mojím chlapom, tak sa stalo to že deti ochoreli a preto som musela hľadať alternatívu až som si spomenula že mi Erika odporučila jednu fotografku 📷 a tak som to teda riskla a napísala jej. Dokedy došlo k tomuto foteniu sme to asi 5x zrušili a presunuli ale nakoniec to stálo zato.

    PRVÉ FOTENIE S FOTOGRAFKOU A NAŠTVANÝM CHLAPOM

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno je to boží! Já miluji nakupování v pepcu, ale problém právě je, že vždycky toho koupím víc, než mám v plánu. :-D

    https://jancahala.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je perfektní nákup! Úplně mám chuť jet do Pepča :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je boží nákup. Ty domečky a hrnečky jsou TOP! Hlavně ty vánoční. :) Také jsem byla v Pepcu, ale co jsem koupila - neprozradím. Včas se to dozvíš. :D Mimochodem to prostírání by se mi hodilo. Bohužel se do Ikey nedostanu. :/

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké nákupy. Nejvíc mne zaujalo prostírání a hvězdičkové podložky pod svíčky.

    OdpovědětVymazat
  6. Šári úžasný nákup.. ty hrnečky bych asi také potřebovala 😊..
    Krásnou druhou adventní neděli Ti přeji. Z💙

    OdpovědětVymazat