sobota 29. února 2020

Trápí vás nafouklé břicho?



Obtěžují vás nepříjemné pocity spojené s nafouklým břichem? Pokud nás nafouklé břicho trápí delší dobu, není to už pouze nepříjemná záležitost, nýbrž docela zásadní problém.

Příčin těchto nepříjemných pocitů může být hned několik. Nejčastější z nich je přílišná plynatost ve střevech. Omezte nadýmavou zeleninu jako brokolici, květák, cibuli, česnek, zelí nebo kapustu. Také meloun pojídejte s rozumem, dále ovoce jako broskve, nektarinky, švestky, třešně, blumy. Luštěniny předem namáčejte, vodu slijte, a vařte ve vodě čerstvé. Všechny tyto potraviny totiž obsahují oligosacharidy, které mohou nafouklé břicho způsobit.

Pozor si dávejte také na čerstvý chléb, ještě teplé pečivo či buchty. Je to výborné samozřejmě, co si budeme povídat, ale… Břicho vás potom může pěkně potrápit.

Snažíte se změnit jídelníček a stravovat se zdravěji? Možná ani netušíte, že jste najednou o dost navýšili množství vlákniny ve stravě. Celozrnné výrobky, větší množství ovoce, zeleniny, proteinové tyčinky, to je více vlákniny, než potřebujete. Zkrátka platí všeho s mírou.

Více najdete na stránkách magazin.cz 

Vaše Šárka ♥ 
 

4 komentáře:

  1. Přiznám se, že mne tento problém též tížil.
    Jím mnoho ovoce a zeleniny a po dietní chybě většinou kolem vánoc :-), mám problémy.
    Navštívila jsem svou bývalou šéfku, primářku gastroenterologie. Vše v pořádku, mám si koupit Espumisan.
    Přiznám se, že moc nepomáhal než jsem navštívila bylinkářství a byly mi doporučeny dvě byliny, z nichž se jedna jmenuje Chanca Piedra. Piji třikrát denně a výsledek je naprosto luxusní.
    Přestala jsem být jako nadmutá koza.

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem podobný problém,od nového roku jsem vysadila pečivo,sladký a je to mnohem lepší a cítím se líp...Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, tak to naprosto věřím, jenže třeba já jsem úplnej závislák na sladkým a pěkně mě to štve. Musím s tím něco udělat, ovšem zrovna teď si tím sladkým pěkně obaluji nervy :)

      Vymazat