pondělí 23. března 2020

Výzva 3x3


Krásný podvečer, přátelé ♥

Dáša z blogu Cestou necestou už někdy před měsícem pořádala foto výzvu 3x3. Pochopila jsem, že by mělo jít o tři fotografie ze tří témat. Chtěla jsem se zúčastnit, ale nejdřív jsem na to úplně zapomněla, potom jsem v podstatě byla buď v práci nebo pršelo, takže nebylo, co fotit. Když už jsem si konečně dala něco do kupy, přišel koronavirus, karanténa a nálada absolutně pod bodem mrazu, nechtělo se mi nic.

Neříkám, že bych teď byla nějak happy, ale mám lepší dny a horší dny a souvisí to s počasím zjevně. Od 14. 3. jsem doma, jelikož se ten den uzavřely obchody, které nepotřebujeme k životu. Tak jsem si hned naplánovala, jak umyju okna, vytřídím šatník, prostě generální úklid, no moje psychika se mnou docela mává, takže jediné, co jsem za ten týden udělala, je sepsání několika recenzních restů a dvou článků. Takže bída.

Dnes svítí slunko, je sice zima, ale nádherně a tak jsem si řekla, že i když dávno s křížkem po funuse, výzvu zveřejním.

Takže... 3x3

1. Náš psí miláček Kejsinka ♥




2. Krokusy – pověstný pardubický plácek u nádraží




3. V Přelouči u Labe – tam utíkám s Kejsinkou teď, když je hezky, nejsou tam lidi, můžu sundat roušku a zhluboka se nadechnout a dobít baterky.




Tolik tedy foto výzva 3x3 ode mě. Snad ji Dášenka někdy objeví .

Jinak, mějte se hezky, opatrujte se, dávejte na sebe pozor, vám, co musíte chodit mezi lidi do práce, přeji pevné nervy. 

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. Šárko, objevila jsem ji hned a jsem ráda, že se Ti to nakonec povedlo. Odkaz přidám k ostatním.
    Kejsinka je úžasný mazel a jak kouká na té třetí fotce.:o) Krokusy v trávě jsou nádherné, to je parádní podívaná, stejně tak i na fotky od Labe. Jo, procházky kolem řeky jsou moc třeba a věřím, že při nich dobíjíš energii.
    Měj klidné dny a přeji pevné zdraví. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, ráda jsem se na tvé fotky koukla, i když byly "po termínu" :). Všechny jsou moc pěkné, zaujaly mne krokusy - těch tedy je...

    OdpovědětVymazat