neděle 19. dubna 2020

Jak smysluplně využít volného času v karanténě


Asi nikdo z nás ještě před pár týdny netušil, jak se náš život rapidně změní. Mnoho obyvatel nemůže chodit do práce, tudíž máme spoustu času na přemýšlení, poddávání se strachu a podobně. Určitě jste si také nejednou řekli, proboha, co budu dělat, vždyť se doma zblázním?

Pojďme si raději ukázat, jak volného času využít v náš prospěch. Přestože jsme doma nedobrovolně, máme nyní konečně volný čas na své koníčky, na které během běžného životního tempa nezbývalo.

Oddávejme se tedy čtení knih, sledování oblíbeného seriálu, antistresovým omalovánkám, zkoušení nových receptů, šití, pletení a dalším ručním pracím. Věnujme se rodině, když na ni máme konečně čas.

Se sportem je to nyní trošku obtížnější, ale pořád můžete vyběhnout do přírody, pochopitelně sám, ne celá vaše parta. Čerstvý vzduch potřebujeme, a pokud můžeme strávit nějaký čas v přírodě, využijme toho.

Více se dočtete na magazin.cz .

Vaše Šárka ♥

3 komentáře:

  1. Já jsem si plánovala, jak v době home office budu zkoušet nové recepty a víc číst (přece budu mít ty dvě hodiny, co ušetřím za cestu do a z práce), ale zatím nějak pracuji, až se mi od klávesnice kouří...
    Měj se krásně a pokud máš volno, tak si ho užívej

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zase zjistila, že pokud je volna moc a ještě za takových důvodů, nějak mě nic nebaví a nejde mi pořádně nic od ruky. Málo čtu, debordelizovala jsem tedy v bytě, to ano, ale ještě pár věcí čeká. Od 11. 5. bychom už měli jít konečně do práce, původně byl termín až v červnu, což znělo strašně.
      Hezký víkend, Stáni :)

      Vymazat
  2. Presne to boli moje prvé myšlienky že čo budem doma robit, že sa zbláznim - a pritom to u seba doma milujem. ALe postupne si človek zvykne a usporiada si čas, veci atd.
    Ja nevidim problem ani v športe. Do posilovne som nikdy nechodila, cvičim iba doma a teraz v tomto obdobi mám ešte viac energie a času na cvičenie. Okrem toho čítam, varim, pečiem, upratujem... pracujem... no neviem, ja sa fakt nenudim. Ešte aj moje dieťatko mi dáva niekedy zabrat :-)

    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat