sobota 18. dubna 2020

Útočiště v přírodě


Krásný sobotní večer :)

Kdo mě sleduje už delší dobu, ví, že miluju procházky u nás v Přelouči v okolí Labe. Takže kde jinde bych teď měla trávit nejvíc času, když chci jít na vzduch, a nechci potkávat lidi. No, ono už i teď v přírodě, v lesích a u řek je docela problém, najít klidné místo.

Tyto fotky jsou ještě z března. Teď už jsou stromy a vůbec všechno zelenější, kvete více kytiček.





Dcera se snaží občas vychovávat a Kejsinka za piškůtek i těch pár povelů předvede :)))









Ještě před karanténou jsem v Pardubicích stihla vyfotit pověstný šafránový plácek u nádraží. Jen škoda, že nebyly kvítky rozvité.



A nakonec tady mám pár fotek z jedné zamračené, studené soboty. I tak jsme si ale dojeli vedle do vesnice, projít se alespoň kolem rybníku. Příroda prostě nabíjí a dobití energie je v tomto období obzvlášť potřeba.










Mějte se krásně a opatrujte se.

Vaše Šárka ♥

10 komentářů:

  1. Krásné fotky! :) A máš strašně roztomilé zviřátko!

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné procházky, mám ráda cesty kolem vody.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotografie. Také ráda vyrážím na procházky do přírody. Náš pes Káro miluje procházky, takže ho beru sebou. Vyrazit na louku, pole, do lesů... prostě někam, kde je klid a žádní lidé. Načerpat energii a třeba trochu uklidnit mysl. Jo, to je ideálně strávený čas. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak píšeš, dočerpat energii a urovnat si myšlenky. Děkuji a krásný víkend :)

      Vymazat
  4. Sice už jsem fotky viděla na FB, ale rada se kocham znovu. :)

    OdpovědětVymazat