sobota 2. května 2020

Svátky jara u nás doma


Krásnou sobotu, přátelé :)

Přestože jsme měli včera už 1. máj, v dnešním článku se vrátíme k velikonocům.

Já jsem nikdy velikonoce neprožívala. Jako mladá jsem je nesnášela, potom to bylo fajn s dětmi, když byly malé, ale co jsou dospělé, už je neřeším vůbec. Beru je jako oslavu jara, probouzení přírody a jako záminku oživit byteček pěknými dekoracemi.

Letos byly velikonoce díky Covidu úplně pasé, takže jsem ani nebarvila vajíčka, ani nekupovala sladkosti. Ovšem poprvé jsem se pustila do mazanců. Zkusila jsem tvarohový a klasický kynutý. Bohužel jsem u tvarohového kápla na nějaký divný recept, takže poměr surovin nebyl takový, jaký by měl být. Ale i tak byl celkem dobrý. A ten kynutý, to bylo blaho, musím se pochválit. Jen ještě vychytat, aby se nerozjely.

Teď už k fotkám... V obýváku dorůžova ♥










Mazaneček ♥




A trošku přírody... Ta nesmí chybět...







Tak to je pro dnešní článek všechno. Mějte se nádherně ♥

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. Krásné si to měla, Šárko. A ty mazance.....nádhera.

    OdpovědětVymazat
  2. I když jiné, přesto nádherné. Ten střapatý tulipán je tak kouzelný. Krásné dny ti Šári přeji. Z💙

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne!!! Ja teda velku noc nemusim a tento rok som nemala ani vyzdobu ani nič nepiekla... neviem, počas tejto situácie sa mi nejak nechcelo toto vobec riešit.

    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat