pondělí 11. května 2020

Miluji lesy aneb procházky přírodou v blízkém okolí


Krásný začátek nového týdne :)

Po úžasném prodlouženém víkendu v Českém Švýcarsku jsem tady opět s článkem. Mám zde pro vás spoustu fotografií přírody, kam jsme během karantény chodili čerpat energii a dobrou náladu. Ani se mi to do jednoho příspěvku nevejde, bude ještě druhý. A určitě budou fotky i z našeho víkendu, bylo tam úžasně, nádherně a byl to hotový balzám na nervy.

Ale zpět k dnešnímu článku. Břehy jsou vesnice asi 6 km od Přelouče a musím říct, že těmito krásnými místy jsem procházela poprvé. Manžel to tam zná díky vyjížďkám na kole, tak alespoň ví, kam vyrážet za přírodou. Fotky jsou z konce března, nejsou úplně top, protože sluníčko už pomalu zapadalo. Ale snad to bude koukatelné.

 













Dále jsme se jeli podívat do Mošnice. Je to taková malá, pěkná oblast poblíž Kladrub nad Labem a Řečan nad Labem. Nějaké fotky už odtud na blogu můžete najít. Kejsinka se tam úžasně vylítala. Fotky jsou taky z konce března.











A nakonec tady mám několik snímků ze zdechovických lesů. Tam jezdíme vždy na podzim na houby. Nynější fotky jsou asi z poloviny dubna, takže příroda se už krásně zelenala.


















Tak tolik pro dnešek z našich karanténních procházek.

Mějte se nádherně.

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. Takéto výlety a prechádzky milujem tiež. Stále je čo objavovat a my sme za posledné týždne objavili samé krásne miesta. A verím, že ešte objavíme.

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, píšu to pořád, ale musím znovu - máte to tam moc krásné. Vždycky jsem si říkala, že jižní Čechy jsou nejhezčí, ale ona má příroda všude nějaké to kouzlo. :)
    Měj se pěkně, Sabi

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, pěkné fotky pěkných míst :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji vám za návštěvu a komentáře :)

    OdpovědětVymazat