čtvrtek 7. května 2020

Pepco – óbr nákup


... vlastně dva...

Krásný večer, přátelé :)

Slíbila jsem vám článek o nákupu v Pepku, tak tady je. Jde vlastně o dva nákupy, protože bych to v tom jednom všechno bez auta nepobrala.
Pepco má do 24. 5. 30% slevy, což se opravdu vyplatí. Nekupovala jsem v podstatě žádné dekorace, ale spíš takové praktické věci.


Pojďme se tedy na tu hromadu podívat. 

Rohožku jsme potřebovali nutně novou, protože nám ji nechtíc zničili řemeslníci při výměně stoupaček. Válečky na chlupy a pytlíky na bobany musíme mít doma neustále. Ještě jsem tam objevila jeden óbr váleček, tak jsem zvědavá, jestli bude stabilnější než ty malé. Sáčky na odpadky jsou potřeba taky stále a nůžky se nikdy neztratí. Jutový box rozhodně využiju :)


Dále tady máme skládací krabice s víkem, ty si chci ještě dokoupit v menším, tyto jsou ta největší velikost. Sada utěrek, kde každá je na něco jiného mě zaujala, tak šup do košíku. Houbičky, štětky a kolíčky se taky využijí vždy. Navíc po zimě vždycky dost kolíčků popraská.


Měli tam pěkné osušky v tmavé starorůžové, tak jsem nám dvě vzala a malé ručníčky na ruce nebo na obličej. Gumičky pořád ztrácím, takže gumičky. A sáhla jsem tam po dvou organizérech na kosmetiku.



A něco do kuchyně... Naprosto boží sada utěrek, mrzí mě, že jsem si nevzala dvoje, podruhé už v této barvě nebyly. Nedostatkem hrnečků rozhodně netrpíme, ale já jsem na ně ujetá, tak proč si jich neodnést rovnou pět, že jo :) Formičky silikonové na muffiny doma nemám, tak šly se mnou. To samé tvořítko na led a silikonová mašlovačka. Mám doma takovou podivnou a špatně se s ní potírá. A ještě jsem si přikoupila dvě mističky ke dvěma, které už doma byly. Po mělkých talířích jsem šla cíleně, u nás je sice nikdo nerozbíjí, ale mizí. Taky to tak někdy máte? :)))


A nakonec tři květináče... Ten vepředu je o dost menší než ty dva vzadu, i když to tak nevypadá. No, nějaké kytičky by to ještě teď chtělo.


A to je všechno. Však to stačí, že? No pár věcí mám ještě v hledáčku, například máme prasklý koš na prádlo, chtěla bych košíčky do ledničky, teď měli jen malé... Takže určitě tam ještě během slev zavítám.

Nakupujete rádi v Pepku nebo to berete jako podřadné zboží? Já třeba nemám ráda některé druhy a tipy dekorací, hlavně ty s nápisy HOME a podobně. Jinak se ale zboží tam nebráním. Vím, že nevydrží věčně, za ty peníze s tím každý musí počítat. A já stejně ráda obměňuju... viz. hrnky :))

Mějte se nádherně a užijte si prodloužený víkend.

Vaše Šárka ♥


9 komentářů:

  1. Já mam Pepco rada. Zrovna ty dekorace jsou tam bozi a musím se vždycky hoooodne držet. :) hrnečky jdou krásné, také bych potrebovala nivě. Zjistila jsem, ze se mi tu mnozí samé značkové a ty krásné někam zmizely. :/ a ty talířky jsou teda taky krásný. A květináče a myslivecká by se taky hodily... a... no a radši končím. :) asi jedu v sobotu do Pepca. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Do Pepca chodím a pár věcí odtud mám - tričko ze slevy, rámečky na fotky, zapékací misky (ty, co máš i ty), moc pěknou vázičku, dost tam kupuju svíčky. Některé věci se mi naopak nelíbí (nemám moc ráda plastové věci, svítivé barvy, některé typy dekorací..). Moc se mi odtud neosvědčily silonové ponožky - jsou hrozně tenké a trhají se tak po druhém použití :(. Myslím, že vybrat se tam dá - záleží na tom, co se komu líbí. No a občas se člověk netrefí (jako já s těma ponožkama.
    A jinak díky za tip, že tam jsou slevy, určitě dojde kouknout
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  3. V Pepcu částo kupuji věci do domácnosti, zatím jsem měla jenom dobře zkušenosti Ale spíš to momentálně potřebné, protože ty věci nemám kam dávat. XD

    OdpovědětVymazat
  4. Jéj Pepco! Tiež tam rada nakupujem rôzne drobnosti, dekorácie a podobne - čokoľvek, čo sa mi zapáči a je toho zvyčajne dosť veľa :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  5. Och Pepco to je závislost, no nebola som tam už min 2 mesiace a ani sa nechystám tak skoro. Aj ked viem, že by som tam určite niečo objavila... najčastejšie tam nakupujem obliečky na vankušiky, šálky, či rozne dekoracie.. Ale aj oblečenie som už zopárkrát kúpila.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je teda velenákup! Ale jsou to opravdu samé praktické věci, takže věřím, že dřív nebo později všechno využijete a vzhledem ke slevě je to výhodná koupě. Co mi hlava nebere, jsou holky, které tam pořád chodí pro nějaké hloupé dekorace. Jednak mám radši holé povrchy a jednak nesnáším hromadění nesmyslů.

    I já chodím ráda do Pepca, nakoupím tam snad všechno... Zklamaly mě snad jen jejich ponožky, brzo začaly vypadat naprosto příšerně. Věci na úklid jsou fajn, steně tak do kuchyně. Termoska mi slouží už čtyři roky. Nakoupila jsem si tam i talíře a misky, když jsem se přestěhovala do vlastního. Jen nákup hrnků je pro mne naprosto zbytečný. Mám jich tolik, že by stačily i velké rodině... V Pepcu jsem nakoupila i dost papírenských potřeb, ale ne vždy mi jejich nabídka stačí, protože jsem kreativec.

    Kája z Kájina blogu

    OdpovědětVymazat
  7. Já v Pepcu nakupuji velmi ráda a zrovna před pár dny jsem tam byla... bohužel s přítelem, s kterým raději delší dobu nenakupuji, protože kdo má poslouchat ty kecičky :-D Ale musím si tam vyrazit sama a pořádně se porozhlédnout. A to nikdy neodejdu s prázdnou. Už se těším. A když vidím tvoje příslušenství, tak hromadu z toho taky potřebuji. :-)

    https://pridesoul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji vám za návštěvu a komentáře :)

    OdpovědětVymazat