pondělí 4. května 2020

Naše mňaminy #6


Krásný den, moji milí čtenáři :)

Stráááááášně dlouho tady nebyl příspěvek z naší kuchyně, respektive přímo z hrnce či talíře. A jelikož přispívám do jednoho webového magazínu, fotím jídlo dost často, takže se s vámi konečně o nějaké ty mňamky podělím. Virtuálně pouze, bohužel no :)

Dřív jsem snídala pravidelně ovesné kaše, když jsem měla volný den a říkala jsem si, kdy se mi přejí, protože mi to vydrželo fakt dlouho. No, už se asi stalo, poslední dobou je prokládám slanými snídaněmi. Navíc jsem teď už skoro dva měsíce doma díky situaci s Covidem, takže to bych vážně kaše denně jíst nemohla. Ono to zase přijde víc v létě, bude víc ovoce a hlavně pestřejší výběr.

Takže něco z mých snídaní...




Avokádo prostě miluju a poslední dobou nejraději s nasucho opečeným chlebem, šunkou a další zeleninou. Tady tuším to bylo s chlebíky ve vajíčku a s lahůdkovým droždím.


Kaše s jahodovým rozvarem... To bylo blaho ♥


I omelety jsem si poslední dobou oblíbila, třeba jen vaječné nebo s přídavkem žampionů nebo špenátu, prostě co lednice dá :)



Teď něco dobrého k obědu či večeři.
V práci jsem se naučila jíst teplé jídlo až k večeři, takže většinou to praktikuji kromě víkendu na sobě i doma.

Opět omeleta, tentokrát i se žampiony, i se špenátem a ještě navíc s dušenou zeleninou.


Domácí pizza z jogurtového těsta... výborná, na tvar nehleďte :)))




Tyto špagety jsem pojmenovala karanténní :) Potřebovala jsem totiž spotřebovat různé druhy zeleniny, měla jsem krůtí masíčko, takže vznikla tato výborná směs „ze zbytků“.


Poprvé jsme jedli falafel. A byl moc dobrý... Pyré je z máslové dýně, mňam :)


Někdo ho nesnáší, já mám sojové maso ráda. Nejradši ho dělám takto se zeleninou a vařeným bramborem.


A něco lehčího na zoubek...

Pomazánka ze sardinek... miluju :)


Rajčátka s mozzarellou, bazalkou a oliváčem... nebo-li Caprese... Samozřejmě by to bylo lepší s čerstvou bazalkou.


A ještě jednou, jen jsem si přidala natvrdo vařená vejce.


Jak víte, buchty ani nic podobného téměř nepeču, tak tentokrát jen mazaneček, který jste viděli už v minulém článku.


Pro dnešek je to všechno. Doufám, že jsem vás trošku inspirovala a určitě budou ještě další články, protože fotek mám v archívu mnoho.

Mějte se krásně a těšte se na článek o nákupu v Pepku. Skoro týden od znovuotevření jsem odolávala, ale o víkendu jsem tam už zašla.

Opatrujte se...

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. Pěkné fotky jídla. Ještě, že jsem po večeři :).
    Já jsem zvyklá snídat na sladko, slané snídaně volím jen velmi zřídka. Nejraději právě kaši nebo musli...

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, děláš mi chutě. Vše vypadá skvěle, hlavně ty kaše. Ale ty už si pár dní také připravuji a jsem překvapená, jak jsou rychlé a výborné. Vždy si na Tebe vzpomenu. :o) Špagety miluji na všechny způsoby, ale omelety moc nedělám, takže jsi mne inspirovala a určitě brzy vyzkouším.
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Ježíši! Šárko! To mi děláš schválně? Snažím se držet dietu a samozřejmě mi to vůvec nejde. :p a ty tady vytasíš tohle... :D

    OdpovědětVymazat