sobota 19. září 2020

Na zámku Dobříš

Krásný večer, přátelé :)

Tak jsem se opět vrátila k naší dovolené na Slapech. Jeden den jsme si udělali výlet na zámek Dobříš. Dlouho jsem ho toužila navštívit. Měli jsme jen smůlu, že prohlídka interiérů nebyla možná, předělávali expozici či něco podobného. A jak se dívám na stránky, je expozice stále uzavřena. Mohli jsme navštívit pouze zrcadlový sál a samozřejmě tedy překrásné zahrady.

Při koupi vstupenek jsme chytli ještě komentovanou prohlídku v zahradách, tak to bylo moc fajn, že jsme se i něco dozvěděli. A ten francouzský park, zahrady, to bylo něco nádherného. Mám milión fotek samozřejmě, protože jsem se nemohla těch pohledů nabažit.

Pojďte se pokochat také :)


Zrcadlový sál










Prostě nádhera ♥

















Přesně po prohlídce se spustil pěkný liják, takže jsme si zašli kousek od zámku do kavárny a měli tam takové nádherné palačinky. To bylo blaho :)


A kousek od zámku jsem také objevila knihobudku.


Byli jste na Dobříši? Pokud ne, určitě si tam jednou udělejte výlet, stojí to za to. A jistě už časem budou zpřístupněny i interiéry.

Mějte se krásně.

Vaše Šárka ♥

5 komentářů:

  1. Šárko, ráda jsem si zavzpomínala, už to je pár let, co jsem tam byla. Taky jen v zahradě, ale moc se mi líbila. Vidím, že se dočkala jistých změn... A k kavárně nám taky chutnalo :o)
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Šárko, do Dobříše se chystáme, ale počkáme si, až ho otevřou ;)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Já do Dibříše jezdím občas za kamarádkou, ale paradoxně jsem na zámku ještě nebyla. Ona bydlí úplně na druhém konci města úplně na kraji, tak jsem se na zámek od ní nikdy nevypravila. Ale tvoje fotky mne hodně navnadily.

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko, já jsem v Dobříši byla loni a to se zase rekonstruovaly zahrady. Prohlídku interiéru jsem stihla, ale do zahrad se musím ještě někdy vrátit. Koukám, jak jsou nádherné. Fotky se Ti povedly, kochám se.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuji za návštěvu a komentáře :)

    OdpovědětVymazat