úterý 10. listopadu 2020

Kosmetické spotřebováno #3


Krásné odpoledne vám všem :)

Konečně opět po dlouhé době jsem se vrhla na sepsání článku. Poslední měsíc byl trošku chaotický. Stěhovali jsme prodejnu, potom zase všechna ta opatření, v práci nucené volno na náladě taky nepřidá, takže jsem upřímně neměla náladu na nic. Na knižní blog jsem zabrousila taky až v sobotu, taky byl v hibernaci :)

Ale dost okecávání, zpět k dnešnímu článku. Mám tady obří hromadu kosmetických, spotřebovaných produktů. Našla jsem totiž dávno ztracenou, plnou igelitku ještě k tomu všemu, co jsem měla.

Takže tady máme první část z té hromady.

Šampon a kondicionér od Garnier z řady Botanic Therapy pro suché a hrubé vlasyObecně tyto šampony a kondicionéry bývají fajn, jen já mám problém s vlasovou pokožkou. Téměř po každém šamponu mě dřív nebo později začne svědit. Výjimkou byl česnekový šampon od Farmasi. Ale jinak toto duo na vlasy bylo fajn, vlasy vydržely poměrně dlouho v dobré kondici. A krásná vůně jako bonus.

Suchý šampon got2b. od Schwarzkopf
S tímhle suchým šampónem jsem byla spokojená. Dělal, co jsem od něj očekávala, nezpůsoboval nijak extrémně bílý poprašek a příjemně voněl. Klidně do něj půjdu znovu. Tento byl, tuším, jako dárek u nějakého časopisu.


Krém na ruce Avon Care s kokosem
Průměrný krém na ruce s příjemnou vůní. Nezanechával lepivý film, ale také ani moc nehydratoval. Prostě průměr.

Vyhlazující denní péče Sérum Végétal 40+ od Yves Rocher
Příjemný denní krém s SPF 20, složení je z 89% přírodního původu. Byl mi příjemný na moji suchou pleť, lehce, nevtíravě voněl. Takže proč ne. Ovšem neučaroval mi natolik, abych si ho musela koupit znovu. To se mi s žádným krémem ještě nestalo, takže pořád čekám na nějaký zázrak :))
Noční krém z téhle řady budu používat teď.

Ze stejné vyhlazující řady Sérum Végétal 40+ jsem měla i vyhlazující sérum proti vráskám. Pleť to opravdu vyhladilo, ovšem bodejť by ne, když ve složení je hned na druhém místě za vodou dimethicone. Takže jak bylo sérum příjemné, nenadchlo a nekoupím znovu. Jako je mi jasné, že bez silikonu by asi to sérum nebylo tak vyhlazující, ale než si úplně zacpat pleť, tak raději přežiju pár vrásek. Vím, že některé druhy silikonů jsou i potřeba, aby se udržela v pleti voda, ale tohle sérum bylo prostě tím silikonem nadupané. 

Pánský krém Nivea men
Klasika v pánské kosmetice, ale řekla bych, že přestože je to pánská kosmetika, jde o krém a ten by nemusel by být tak silně parfémovaný. Muž má celkem citlivou pleť se sklonem k podráždění a tvorbě červených fleků a tenhle krém mu teda moc nesedl. To už raději klasickou niveu v té modré plechovce.


Farmasi intimní tekuté mýdlo s bisabololem a tea tree
Tomuto mýdlu nemám co vytknout, lehce voní, nedráždí, určitě koupím znovu. Mimochodem teď jsem dodělala taky další balení.
DOPORUČUJI

Sprchový gel Dermacol Aroma Rituals Winter Dream
To byla asi loňská, vánoční limitka. Nádherná, božská kokosová vůně, naprosto jsem si ho zamilovala a mám ještě jedno balení v zásobě. Jen nemám ráda tenhle typ balení u sprcháčů. Jak gel ubývá, tuba nestojí, válí se to po vaně, lepší by byla klasická lahev s pumpičkou nebo i bez pumpičky, ale klasika.

Sprchová pěna Dove s růžovým olejem
Příjemný produkt na sprchování, jemná vůně a celkově mám pěny ráda, takže za mě ano, doporučím. Momentálně mám taky načnutou Dove sprchovou pěnu, ale zase jinou, tuším s arganovým olejem. 
Tato pěna je rovněž vhodná i jako pěna na holení.

Rituals of Samurai – pánská sprchová pěna
Šlo o menší balení z adventního kalendáře. Jako vše od této značky i tato pěna skvěle, svěže voněla. Hlavně milovníky citrusů by potěšila. Manžel byl spokojený, Rituals je vždy sázka na jistotu. Tam se snad nedá šlápnout vedle.


Hned dvakrát tady mám jemný odličovač očí s chrpou pro citlivé oči od Yves Rocher. Opravdu jemňounký odličovač, absolutně nedráždil, ale dokonale odlíčit řasenku nedokázal. takže byť mi byl velice příjemný, už nekupuji.

Vyhlazující čistící tonikum z řady Sérum Végétal od Yves Rocher kupuji stále a opakovaně. Toto tonikum není úplně vodové, je takové malinko hustší, ale není to ani gel, něco mezi tím, zvláštní konzistence. Pleť hydratuje, má velice příjemnou vůni a mé suché pleti naprosto vyhovuje. Obsahuje výtažek z kosmatce krystalového, jenž by měl být účinný v boji proti vráskám.
DOPORUČUJI

Elixír se squalanem a olejem z kamélie pro zralou pleť od Saloosu
Já si někdy říkám, že jsem divná, že nevidím nic moc účinky u kosmetických produktů určených na vrásky apod. Dokonce ani tenkrát to drahé sérum od Orlane za několik tisíc (výhra) mě neoslnilo. OVŠEM u tohoto elixíru jsem výsledky viděla. Pochopitelně žádný produkt nevyzmizíkuje hlubší vrásky, ale tady jsem viděla, jak vrásky zjemnil, že nebyly tolik patrné. Pleť byla pěkně vypnutá, taková zdravější, prostě top. Elixír nezanechával pocit mastnoty, produkt se krásně vstřebal a mě opravdu nadchl a určitě si ho zase někdy pořídím znovu. Stojí kolem 250Kč, asi tak přibližně, záleží kde objednáte, takže žádná cenová raketa. Já můžu vřele doporučit. Moje suchá pleť byla nadšená.
DOPORUČUJI

Odličovač očí Balea
Nejde o ten dvoufázový odličovač, ale ten obyčejný. Vypoužívala jsem za roky snad desítku balení i více, ale ve finále je mi teď jasné, že už bych do něj nešla. Odlíčit řasenku byl celkem problém a celkově není moc výkonný. Stojí sice pár korun, ale už si raději připlatím.

Alverde roll on na oči s kyselinou hyaluronovou
Tenhle roll on moc ráda používám. Je mi příjemné, jak osvěží oční okolí a nejspíš asi jen ten příjemný pocit předčí i nějaké výrazné účinky. Určitě zhydratuje oční okolí, já si ho občas nanášela i na čelo a na vrásky kolem úst. Možná je malinko ten gelík časem zjemnil. Každopádně je to příjemná záležitost, mám momentálně už asi třetí balení.


Tekuté mýdlo na ruce Farmasi Naturelle bylo příjemné, s lehkou, mořskou vůní, nevysušovalo, takže pohoda, klidně po něm sáhnu znova. I když mám raději, co se mýdel a sprcháčů týče, raději výraznější parfemaci.

A tu výraznější parfemaci mělo tekuté mýdlo na ruce od Dermacolu Aroma Rituals Belgická čokoláda. Tato vůně nebyla sice na první dobrou úplně můj šálek čaje, nemám ráda citrusové vůně a ani nevyhledávám vůně čokolády, kávy apod. Ale na ruce mi to sedělo. Vážně to voní jak takové ty želatinové půlměsíčky v čokoládě, tuším Arabesky se jim říká. Sakra, když k tomu tak čichám teď... asi bych ho nakonec snesla i jako sprcháč. Asi se přece jen preference malinko mění. A dala bych si i tu čokoládku :))
DOPORUČUJI

Antiperspirant Dove original je moje oblíbená klasika. Miluju tu vůni, která je pro Dove typická, mám ho už po několikáté a zase si ho někdy koupím. Mám i pocit, že snad čím víc jsem se potila, tím víc to vonělo. Na mě totiž ani antiperspiranty nepůsobí tak, že bych se vůbec nepotila a měla podpaží úplně suché. To bych musela mít Driclor či Eucerin nebo podobný hliníkový nášup a tím se plácat pravidelně opravdu nechci. V zimě možná se konečně nepotím :))

Cestovní balení sprchového gelu Dermacol Aroma Rituals meruňka a meloun
Opět úžasně voňavý sprcháč, nejspíš letní limitka. Ale hned bych ho brala znovu. Tento byl jako dárek u časopisu.

Tekuté mýdlo na ruce cestovní balení Rituals Tulip a Japanese Yuzu
Nádherná, jemná vůně a na to, že ta vůně nebyla nijak výrazná, dlouho na rukou vydržela. Skvělý produkt, prostě Rituals.


Mám tady dva antibakteriální gely na ruce, jeden od Lilien a jeden od Farmasi. Oba byly fajn, nebyly nijak extrémně cítit lihem a nijak hodně nevysušovaly. Od Farmasi jich mám ještě několik a používám dál.

Intimní vlhčené ubrousky od Farmasi jsou taky fajn a používám opakovaně. Jsou hodně vlhké, nedráždí.

Vůně od Essens inspirovaná vůní Body Burberry. Dcerka je konzultantkou u této firmy, takže občas si vůni koupím. Jsou výborné, což jsem mohla porovnat u těch, které znám v originále. Takže velká spokojenost. Essens nabízí i další kosmetické produkty, vánoční balíčky, prostředky do domácnosti. Pokud byste měli zájem si objednat nějaký vánoční dárek, klidně mi pošlete mailovou adresu a já vás předám dceři.
DOPORUČUJI


Sérum na růst řas a obočí s Capixylem od Farmasi
Vypoužívala jsem asi polovinu. jsem neschopná fakt něco takového používat pravidelně. Možná jsem měla pocit, že řasy byly lepší, ale na obočí jsem vliv neviděla. Nedopoužívala jsem, takže úplně hodnotit nemůžu.

Prodlužující řasenka ZEN Farmasi
Tato řasenka se řadí mezi topky, co jsem vyzkoušela. Za skvělou cenu výborný efekt. Silikonový kartáček řasy zahustí, prodlouží, řasy neslepuje. Řasenka se neobtiskává a nedrolí. Za mě velké doporučení. Kdybyste měli otázky k Farmasi, klidně mi napište. Každý měsíc přibývají novinky jak v dekorativce, tak v péči opleť, potravinových doplňcích či šetrných prostředcích pro domácnost.
DOPORUČUJI

Paletka The Blushed Nudes od Maybelline
Paletku jsem si koupila za poloviční cenu někdy před třemi roky asi. Dvakrát jsem si ji vzala do práce a pokaždé mi vypadl nějaký stín. takže jsem za dva dny přišla o tři barvy. Ve finále jsem vypotřebovala pouze jeden takový pudrový odstín. Už bych si podobnou paletku nekoupila. Stíny jsou prášivé, suché, málo pigmentované, vypadávají z paletky, za mě velké NE.
NEDOPORUČUJI



Pleťová maska Botanical Isana s kapustou a zázvorem 
Maska byla výborná. Plátýnko bylo sice větší, než bych potřebovala, ale jinak super. Hydratovala, vyživila pleť a na té pleti to bylo taky vidět. Rovněž příjemně voněla. Za málo peněz opravdu hodně muziky. Bohužel šlo asi zase o limitky.

Super hydratační maska od Garnier
Tohle už úplně taková hitparáda nebyla. Znovu bych do ní nešla. Když jsem stáhla po dvaceti minutách aplikace plátýnko, tak mi na obličeji zůstalo spoustu séra. něco jsem zapracovala do pleti, zbytek odsála papírovým kapesníčkem. Naštěstí pleť potom nelepila, ale ani jsem neměla nijak zvláštní pocit super hydratace. Za mě průměr. Vůně nic moc.


U zubních past nemám nikdy pocit, že by nějaká zvlášť vynikala před jinou. Takže se ani o nich nebudu rozepisovat, až někdy najdu opravdu výjimečnou :) Tyto byly dobré, dělaly, co měly, jen tedy tu fialovou Sensodyne mi zubařka doporučila na citlivé krčky, ale žádný výsledek jsem nepocítila. 


A hromádka vzorečků nakonec...

Super Multi – Corrective Cream od Kiehls
Úplně po pravdě si už úplně na tenhle vzorek už moc nepamatuji. Ale myslím, že mi nebyla příjemná vůně krému. Pokud někdo používáte, dejte mi vědět, jak vám sedí. Mě asi nijak neoslovil, protože to bych si to pamatovala.

Ginger Leaf and Hibiscus Firming Mask od Kiehls
Tato noční maska byla fajn, ta se mi líbila. Ráno byla pleť vypnutá, taková šťavnatá, sametová, jo tady byl viditelný účinek a tu bych ráda zkusila znovu.

Vzorek micelárního šamponu a kondicionéru 2v1 s maskou od Nivey
Po jednom použití toho člověk zrovna u šampónu moc nepozná. Pocity jsem měla příjemné, vůně šampónu i kondicionéru byla taky fajn, ale musela bych produkt víc vyzkoušet.

Vzoreček vůně L´Interdit od Givenchy
Tato vůně není na první přivonění úplně můj šálek čaje. Na začátku voní hodně sladce, později se rozvine do celkem těžké, výrazné vůně. Ovšem potom se zase tak nějak malinko změní, zjemní, i když výrazná zůstává, a je naprosto nádherná. Takže někdy se určitě vyplatí nesoudit dle prvního dojmu a už vůbec ne vůně. A vydrží celý den úplně v pohodě.
NÁDHERA

Vzoreček Giorgio Armani Sí
Tato vůně není úplně pro mě ani po delším rozvonění. Ovšem líbí se pro změnu dceři :) Mně se od Armaniho líbí Aqua di Gioia nebo Emporio Armani Diamonds. Další novější jsem nezkoušela.

Od Avonu jsem si naobjednala dost vzorečků mejkapů, protože jak nemusím pečující kosmetiku této značky, tak mejkapy ano.

Tohle je vzorek Avon Luxe Cashmere Complexion 2v1 Foundation SPF 15 odstín Natural Glamour
Jde o mejkap a bázi v jednom. Odstín mi sedí, pleť je hedvábná, sametová, mejkap nezvýrazňuje strukturu pleti a nezalézá do vrásek, což je pro mě důležité. Kryje tak akorát, nevytváří efekt masky. Za mě ano.

Dále tady mám miniaturku denního krému od Sephory s kyselinou hyaluronovou. Tento krém je z 96% přírodního původu, obsahuje kromě HYA také vitamíny C a E. Rychle se vstřebává, je lehký, nezanechává mastný film. Je výborný pod makeup. Já bych snesla víc hydratace, ale v létě mi jeho lehká konzistence vyhovovala. Ale spíš než na suchou pleť bych ho doporučila na pleť smíšenou a možná i mastnější.

Dermacol Collagen + intenzivní omlazující denní krém SPF 10
Na dojmy z tohoto vzorečku si nevzpomínám, takže asi nic extra, co by mě oslovilo. 


Takže pro dnešek je to všechno a brzy zase další várka. Pokud byste měli nějaký super tip na produkt pro suchou pleť po čtyřicítce, sem s ním. Ráda se nechám inspirovat :)

Mějte se krásně a buďte na sebe opatrní.

Vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Já používám odličovač na oči Balea a jsem s ním docela spokojená. Řasenku si 100% neumí stáhnout žádným a když tady porovnám cenu a výkon, tak si myslím, že předčí třeba dvoufazový YR (který stojí násobně víc a kterým si řasenku taky 100% nestáhnu).
    Vzorečků jsi spotřebovala požehnaně a připomněla jsi mi, že bych je taky měla probrat a trochu likvidovat.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, mně ted na řasenku dost funguje dvoufázová Mixa na oči, bude taky časem ve spotřebovánu. Ale ještě hodlám testovat další odličováky :))) Měj se krásně :)

      Vymazat
  2. Ten suchý šampón od Got2b mám aj ja a za seba musím povedať, že mi vôbec nesadol, len stojí na poličke.
    Z tvojich spotrebovaných produktov ma najviac zaujal roll on od Alverde. Ja mám v pláne zaobstarať si ten od Catrice, pretože aj keď je Alverde prírodná kozmetika, nejako mi na moje citlivé oči nevyhovuje.
    A je mi ľúto, že s paletkou tieňov od Maybelline máš zlú skúsenosť. Ja mám The Nudes a je to asi moja najviac používaná paletka.
    Nicol z World of Nicol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opět se potvrdilo, že je kosmetika strašně individuální věc a co nesedneme jednomu, sedne druhému :) Přeji pěkný den :)

      Vymazat
  3. Já jsem včera dotočila Spotřebováno na YT, za 3 měsíce....ale sestříhala jsem to jen na 24 minut, takže to není taková hrůza.
    Taky jsem nestíhala nic přidávat na blog. Teď už to snad bude lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, taky nestíhám a popravdě poslední měsíce je nálada vždy tak nějak nárazově. Tak uvidím, jak to bude všechno dál :) Měj se krásně a pevné nervy v práci ♥

      Vymazat