pondělí 14. prosince 2020

Svícen na váš vánoční stůl


Krásné pondělí, milí přátelé :)

Mám tady pro vás další dávku inspirace. Dnes to budou tipy na svícny na váš vánoční stůl. Vyrábíte si svícny sami nebo kupujete, anebo tak půl napůl, koupíte takový nějaký základ a dozdobíte? Na pinterestu jsem našla spoustu krásných kousků, pokochejte se se mnou a třeba si nějaký podobný vytvoříte.

Stále oblíbené jsou svícny vytvořené na dřevě. Sama mám takové taky moc ráda.








Ve skle jsou elegantní a něžné.




Fantazii se meze nekladou a pokud máte šikovné ruce, máte vyhráno :)




S proutěným věncovým korpusem vypadá také krásně.
















Je to krása, že? Už se těšíte na vánoce?

Mějte se tedy nádherně a užívejte adventu. Hlavně buďte zdraví.

Vaše Šárka ♥


5 komentářů:

  1. Já právě šikovné ruce moc nemám, takže máme adventní svícen na keramickém základu dozdobený větvičkami a koření. Pak už jen vázičku s větvičkami a svíčky střídám ty veskle s čajovkami v jednoduchých skleněných svícínkách.

    OdpovědětVymazat
  2. Miluji vánoce, je to proto i u nás vidět. To se vždycky vyřádím.

    OdpovědětVymazat
  3. Krása, škoda, že jsem článek nenašla dříve :)
    Chtěla bych tě pozvat na giveaway, která probíhá do neděle a jeden z čtenářů získá spoustu dobrot. :)
    https://corculum.blogspot.com/2020/12/novorocni-giveaway-2021.html

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji vám za návštěvu a komentáře ♥

    OdpovědětVymazat