středa 9. prosince 2020

Tipy na vánoční dárky

 

Krásný den, přátelé :)

Spoustu z vás nakupuje dárky s předstihem, je mi to jasné, kupodivu i já letos už nakoupeno mám. Ale předešlé roky jsem nákupy běžně nechávala na prosinec. Takže pro vás, opozdilce, tady mám několik tipů pro inspiraci.

Nedávno jsem na instagramu objevila příspěvek týkající se Volumiser setu. A úplně jsem se zamilovala. Já mám totiž ruce levé a vyfoukat se přes kartáč a ještě nějak se natáčet před zrcadlem a hlavně manipulovat oběma rukama najednou, to je katastrofa u mě. Set obsahuje dvě vyměnitelné hlavice pro kratší a delší vlasy. Je šetrný k vlasům. Více informací najdete zde.

 

 

Máte aktivního manžela, přítele, bratra či kamaráda? Potom ho jistě potěší funkční triko opatřeno technologií Dri-FIT, která spolehlivě odvádí pot pryč od pokožky. Více detailů najdete zde.

 

 

Dále tady mám super tip pro milovnice nehtové manikůry. Mně osobně by se to hodně líbilo. Se Striplac Starter Kit Deluxe sadou budete mít totiž nehty stále jako ze salonu. A v dnešní době, kdy nevíme, zda-li se zase salony kdykoli nezavřou, je tohle vynikající volba. Podrobnější informace o sadě, složení, aplikaci se dozvíte zde.

 

 

Zase si dáme něco pro pány, i když si zde vyberete i pro dámy. Letos jsem muži koupila vůni do auta. Nesnáším takové ty navoněné visačky, které někdy, dost často, voní jako vůně do záchodu či prací prášek, štípe z nich v nose a tak jsem se poohlédla po něčem jiném. Na stránce Smell of Life najdete vůně do auta inspirované známými parfémy, ale třeba i vůně vánoční a klasické. Kromě vůní do aut na webu můžete nakoupit vonné vosky, difuzéry, aroma lampy, dekorace. Hledejte zde.

 

 

Dárkové sady či kazety s kosmetikou jsou stále vděčné dárky. Můžete nakoupit jak sady s pečující nebo vlasovou kosmetikou, tak s dekorativkou, či s parfémem. Záleží na vás a hlavně na tom, jak moc obdarovávaného znáte a dokážete se mu trefit do vkusu. Zde pár tipů ze Sephory pro ženy i muže.







 Sady s vlasovou kosmetikou můžete najít například zde.

 




 

U kosmetiky ještě zůstanu, konkrétně zabrousím do čištění pleti a profesionální péče o ni. Moc by mě lákal nějaký sonický kartáček na čištění pleti nebo na zapracování masky do pleti.

Na Notinu najdete populární Foreo různých modelů, dále sady masek od stejné značky a čistící krém. Foreo dokonce vyrábí i sonické zubní kartáčky, to jsem ani nevěděla. Vše o Foreu najdete zde






 

Jak aktivní ženy, tak i muži ocení chytré hodinky či náramky. Vybírat můžete třeba na stránkách Xiaomi.

 


 

Teď nakoukneme trošku do kuchyně. Mnozí milovníci vaření si oblíbili pomalé či multifunkční hrnce. Je to také určitě skvělý tip na dárek, který potěší.

Pomalý hrnec... třeba na Datartu od značky CrockPot.

 



A multifunkční hrnec značky Catler najdete například na Mall.

 


 

Já myslím, že jako inspirace by to jistě stačilo. Dále jen zmíním ještě pár tipů už bez odkazů.

  • kvalitní káva
  • sada kvalitních čajů
  • balíčky ořechů či lyofilizovaného ovoce
  • kvalitní víno či domácí vinotéka
  • dárkové koše s kvalitními potravinami
  • obal na mobilní telefon či tablet
  • knihy
  • čtečka knih
  • předplatné audioknih
  • cvičící podložky např. na jógu
  • předplatné časopisů, vstupů do fit center, aqua center, kina, divadla
  • poukázky na kosmetiku, masáže, manikůru, pedikůru, kadeřnické služby
  • poukázky do oblíbených obchodů
  • zážitkové poukázky
  • gastro poukázky na příjemnou večeři
  • pobytové poukázky
  • lékárenské poukázky
  • doplňky stravy, proteiny, fit drinky
  • vtipné spodní prádlo či pyžamo nebo ponožky 
  • vonné svíčky,  Yankee Candle, Heart and Home, vosky, votivní svíčky, vonné difuzéry, bytové parfémy
  • andělky, keramické domečky, tématické dekorace pro sběratele
  • šperky, hodinky, oblíbená populární Pandorra
  • kabelka, ledvinka, batůžek, peněženka
  • opasek, kravata, manžetové knoflíčky
  • ručně vyrobené dárky 
  • domácí cukroví v nazdobené dóze, vlastnoručně naložené sýry

Vynechala jsem dárky pro děti, protože mám děti dospělé, takže v oblasti hraček, stavebnic a podobně se už hodně dlouho nepohybuji :)

Mějte se nádherně a pamatujte na to, že nejsou potřeba dárky za tisíce, ale klidně i maličkost ze srdce darovaná. Myslím, že jsme letos spoustu věcí přehodnotili a budeme rádi, když se s rodinkou ve zdraví u stromečku sejdeme. Dárečky budou jen příjemným bonusem.

Užívejte adventu v poklidu a ve zdraví.

Vaše Šárka ♥

  *článek není sponzorovaný

 

 

2 komentáře:

  1. Páni, spoustu zajímavých tipů, až je mi líto, že tento rok už mám všechny dárky nakoupené :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba poslouží i příští rok... Vlastně už letos :)

      Vymazat