čtvrtek 14. ledna 2021

Ohlédnutí za vánočními svátky


Krásný podvečer vám všem :)

Jak se máte v novém roce? Také se snažíte věřit, že bude lépe než v roce loňském? Já se na to docela upínám, protože loňský rok byl opravdu hodně negativní a vyvrcholilo to u mě v podstatě na vánoce.

Celkově vzato jsem se nemohla hodně dlouho vánočně naladit. Začátkem prosince skončil lockdown, vrátila jsem se do práce a vůbec jsem neměla pocit, že se blíží nějaké vánoční svátky. Doma jsme měli pouze adventní věnec a skromnou výzdobu. Samozřejmě jsem pekla cukroví, ale i tak to bylo zvláštní období. Navíc jsem měla v patách strašáka a sice ukončení pracovního poměru. To se naplnilo na Štědrý den, kdy jsme se s kolegyní dozvěděly, že opravdu majitel prodejnu zavře a v lednu pomažeme na pracák. Takže tak začal můj Štědrý den. Měla jsem potřebu brečet, nadávat, ale musela jsem to všechno potlačit, protože jsme z práce jeli rovnou na oběd ke tchýni. Potom jsme nabrali syna a jeli jsme domů. Pořád jsem měla pocit, že tento Štědrý den a hlavně večer prostě nedám. Ale jak jsem začala obalovat kapra a smažit, tak jakoby ta úzkost, lítost a to všechno ze mě začalo pomalu odcházet. Samozřejmě mi tahle situace straší v hlavě dodnes a svátky tím byly poznamenané, ale nakonec ten Štědrý večer byl krásný. Ježíšek na nás nezapomněl a užili jsme si to.




















Tolik z našich vánoc. Budu se snažit přispívat konečně zase pravidelně, navíc když jsem teď doma a asi to tak bude delší dobu.

Mějte se krásně a přeji vám hodně zdraví, štěstí a pohody v celém novém roce 2021.

Vaše Šárka ♥

8 komentářů:

  1. Tak to mě moc mrzí, že jsi přišla o práci, ale jsem ráda, že i přes to ses nakonec dokázala naladit na Vánoce :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Teď jsem zpětně taky ráda, že jsem si nenechala úplně zkazit svátky.

      Vymazat
  2. ahoj....nakonec jsi to všecko zvládla..taky jsem přišla o práci,mám jen brigádu.Momentálně jsem doma,už 2.týden se snažím zvítězit nad bacily...
    Přeju Ti krásné zimní dny,no-a taky,abys brzo našla nové zaměstnání.
    PS:To malé chlupaté ušaté stvoření je fakt nádherné....Zdena

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, držím palce, ať se tvá situace s prací nějak vyřeší, i když v téhle době je to fakt těžké.
    Měli jste velikánský vánoční stromek :) a dostala jsi hezké dárky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, moc děkuji ♥ Miluju velké stromy, i když muž každý rok straší, že už bude menší. Ale já se nedám :))

      Vymazat
  4. Krásný článek, Šárko. Máš to doma úplně kouzelné, útulné... Budu muset taky někdy vyrazit tvým směrem. :) A těším se, že budou Tvé články zase častější a pravidelnější. :)
    Měj se krásně, Sabi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, moc děkuji. A doufám, že jaro už bude na cestování příznivější :)

      Vymazat