úterý 26. ledna 2021

Kosmetické spotřebováno #4


Krásný den, přátelé :)

Dnes tady mám pro vás zase po nějaké době něco málo z kosmetiky. Jak jsem psala v minulosti u podobného článku, nahromadilo se mi spoustu spotřebovaných kosmetických produktů a ráda se podělím o názory a dojmy. No, spotřebovanců je fakt hodně, takže se mi to samozřejmě do jednoho článku nevešlo, takže bude ještě další v brzké době. A jako tentokrát opravdu v brzké, protože už se toho chci zbavit :))


Trošku mě udivilo, že tady nemám žádné sprcháče, no asi jsem obaly nejspíš vyhodila, ne že bych se nemyla :))

Balea tekuté mýdlo na ruce
Klasické mýdlo od Balea, beru je jako průměrné, kvalitou odpovídající ceně. Občas mi trochu vysušují ruce, ale není to nic zásadního. Tohle byla limitka a vonělo krásně. 

Tekuté mýdlo na ruce Farmasi s mořskou řasou a Aloe Vera
Příjemné tekuté mýdlo s jemnou vůní, za mě by mohlo vonět klidně víc :)) Po umytí po chvilce nic neucítíte. Nevysušuje. Ale nepotřebuji ho znova. I když možná v zásobě ještě bude.

Tekuté mýdlo na ruce Zlatý čaj od Yves Rocher
Nádherně voňavé mýdlo, vůně naprosto totožná s vůní zeleného, ledového čaje, to se mi moc líbilo. Hlavně vůně byla cítit po umytí i z rukou nějakou dobu. Za mě super ♥

Intimní gel Farmasi
Tento gel kupuji opakovaně. Má jemnou vůni, obsahuje bisabolol a tea tree a je prostě fajn. Momentálně už má řada nové obaly. Nevím, jestli se náhodou neinovovalo složení, ale mám už i ten nový gel a taky pohoda. Můžu doporučit.



Česnekový šampon s Capixylem Farmasi
Za mě topka topek pro moje vlasy. Já mám problém, že mě po všech šampónech dřív nebo později začne svědit pokožka hlavy. Po tomhle šampónu ne. Navíc vlasy po něm jsem měla pevné, silné, zdravé. Byla jsem nadšená, rozhodně ho mám v zásobě a budu používat opakovaně. Velké doporučení.

Regenerační balzám na vlasy Alverde pro poškozené a lámavé vlasy
Nikdy jsem nijak velký rozdíl mezi balzámy a kondicionéry nezaznamenala, maximálně jsem postřehla, že třeba některý zatěžoval mírně moje jemné vlasy. Tenhle byl fajn, vlasy nezatěžoval, dělal, co balzám dělat má, příjemně voněl a klidně si ho koupím znovu. Myslím, že jsem ho ani neměla poprvé, ale už v minulosti jsem ho určitě zkusila.

Antiperspirant Rexona
Klasika klasik, používám různé druhy opakovaně a budu dál používat. Nemám co vytknout.

Nivea tuhý antiperspirant
Příjemný produkt, hezky voněl, docela jsem si teď tuháče oblíbila ještě víc než klasické spreje. Jen myslím, že ke konci se už malinko drolil. Ale jinak v pohodě produkt, určitě si ho zase někdy koupím.


Tonikum s měsíčkovým olejem od Farmasi
Tohle tonikum mám už taky po několikáté. Mám ho ráda, je mi příjemné, pleť zklidní, hydratuje, má velice příjemnou, lehounkou vůni. Je bez alkoholu, což je pro moji suchou pleť plus. Můžu doporučit a zakoupím určitě zase.

Rozjasňující tonikum z řady White and Correct od Farmasi
Příjemné tonikum, v podstatě bez vůně, ale pokud by mělo rozjasňovat, to jsem nějak nepostřehla, pro mě to byl jen příjemný produkt, ale vyloženě účinek rozjasnění a sjednocení pleti jsem nepostřehla. Možná musí člověk používat celou ucelenou řadu. Ale já netrpím na nějaké výrazné pigmentové skvrny, takže další produkty z této řady nepoužívám. A tohle tonikum podruhé na rozdíl od toho měsíčkového nepotřebuji.

Regenerační aktivní sprej z řady Legendární kyslík od Faberlic
Příjemné osvěžení ve spreji, i příjemná vůně, ale mám raději Avene termální vodu, tenhle sprej jsem ani nedopotřebovala a určitě nechci znovu.

Balea Aqua sérum 
Hydratační sérum s kyselinou hyaluronovou by mělo unavenou pleť osvěžit a dodat jí trvalou hydrataci. Za mě to byl příjemný produkt, ale jinak nic zvláštního. Sérum bylo ve formě lehkého, neprůhledného fluidu, nelepilo, pleť po něm byla příjemná, ale pro moji suchou pleť co se týče hydratace nedostačující, alespoň v oblasti tváří. Příjemně vonělo, pleť po něm byla hebká na dotek.
Byť je sérum určené pro suchou pleť, myslím, že bude vyhovovat spíš pleti normální, možná i smíšené. Nebudu znovu kupovat.

Weekend Thermal Therapy regenerační sérum na obličej Faberlic
Sérum by mělo učinit pleť elastičtější, zářivější a svěžejší. Mělo by vymodelovat kontury obličeje. Za mě bylo sérum opět pouze příjemné. Bylo ve formě průhledného gelíku, nádherně, nevtíravě vonělo, krásně se vstřebávalo, nelepilo, to všechno fajn. Pleť byla potom na dotek hebká, ale nějaký zásadní účinek jsem nezaznamenala. Určitě nepořídím znovu.


Omlazující krém na krk a dekolt z řady Expert Skin Activator od Faberlic
Tenhle krém mě bavil. Už i to vychytané balení, kdy jste pouze nádobku stlačili a krém vylezl bez toho, aniž by bylo potřeba do krému sahat. Určitě se tento mechanismus nějak nazývá, ale z hlavy to nevím a guglit se mi to nechce :) Ale určitě mi rozumíte.
Krém byl opravdu výživný, hydratační, nevsakoval se hned úplně, ale v tomhle případě, když nejde o obličej, mi to nevadilo. Krásně voněl, jemně, nevtíravě. Dobrý produkt, klidně bych ho brala znovu.

Koncentrovaný buněčný denní krém Garderica od Faberlic
Opět pro mě produkt ze sekce „pouze příjemný“. Krém byl opravdu příjemný, lehce příjemně voněl. Měl by zabraňovat předčasnému stárnutí, pleť by měla být vypnutější, pružnější, rozjasněná. Jo, pleť byla příjemná na dotek po použití, ale spíš si myslím, že tato řada by byla vhodnější pro mladší ročníky, které to stárnutí pleti teprve čeká. I když je v popisu psáno 40+, já bych ho do tohoto věkového rozpětí nezařadila.

Ze stejné řady jsem měla i noční krém. Ten byl výživnější, hutnější, příjemný. No, prostě příjemný :) Víc nic. Možná opravdu pro třicítky. A na můj vkus oba produkty měly strašně dlouhé složení včetně silikonů, i když nebyly úplně na prvních místech, ale v první polovině ano.

Hydratační ampule Ritual Of Namasté od Rituals
Přiznám se, že si vůbec nepamatuju, jaké tyto Rituals ampule byly. Věřím, že splnily tu svoji hydratační úlohu, ale fakt si nějak nepamatuju. A to mě docela štve. Ale možná mám někde ještě jednu, doufám :) Takže víc vám k tomuto produktu neřeknu.


Čistící micelární voda pro citlivou pleť od Faberlic
Dobrá micelárka, dělala, co měla, lehce voněla, nevysušovala, za mě fajn produkt, klidně bych koupila znovu. I když se spíš teď snažím micelárky z pleťové rutiny vypustit, ale pořád ještě v zásobě nějaká zbývá.

Dvoufázový odličovač očí Mixa
Za mě top produkt na odlíčení očí. Nezanechává nijak nepříjemný mastný film, nedráždí oči, dobře odlíčí, kupuji opakovaně a kupovat budu. Lepší jsem zatím neobjevila. Kdybyste někdo měl nějaký tip na super odličovák, sem s ním, ráda vyzkouším. Ale Mixe budu věrná. 

Dvoufázový odličovač očí Nivea
Taky fajn odličovač, neštípe v očích, zanechává trochu výraznější olejové reziduum v porovnání s Mixou, ale určitě to není nijak nepříjemné. Můžu taky doporučit, ale top je pro mě Mixa.

Dvoufázový odličovač očí Avon
Kdysi v minulosti před spoustou let jsem ho ráda používala, odličoval dobře. Teď mě teda vůbec nenadchnul. Hodně olejový, neodličoval nijak lehce a dráždil oči. Za mě tedy už ne.


Sunsu By Isana maska z Rossmannu
Tato maska byla, bohužel, limitka a už se koupit nedá, což je ale velká škoda. Byla totiž skvělá. Takhle hydratovanou pleť, jako po této plátýnkové masce jsem snad nikdy neměla. Bylo viditelné, jak sérum strukturu pleti zjemnilo, vrásky nebyly tolik ostré, pleť byla doslova nasosaná. Ani jsem si nedávala noční krém. A ráno byla pleť pořád v bezvadném, svěžím stavu. Lituju, že jsem si neudělala zásoby těchto masek. Na to, že šlo o privátku Rossmannu a stálo to pár korun, tak luxus. Vyrobeno bylo opravdu v Koreji podle popisu.

Pečující a čistící ranní maska tříminutová od Havlíkovy Apotéky
Velice příjemný produkt po ranním probuzení. Voní bylinkově, lékárensky, možná tak nebude to pravé ořechové pro každého, ale já mám tuhle masku ráda. Ráno nepotřebuji pleť čistit nějakým gelem, takže tato rychlá maska je ideální. Měla jsem už několik balení a koupím si určitě zase další. Jen mívám období, kdy mi tato vůně symbolizuje ranní osvěžení a jindy mě zase vůbec nebaví :))

Zubní pasty byly asi fajn, nevidím v nich nějaký zásadní rozdíl. Ráda je střídám a zkouším nové.

Kartáček Tello medium
Přestože nejvíce používám Curaprox, tahle značka kartáčků je taky moc fajn. Kartáček jsem dostala na dentální hygieně a byla jsem s ním naprosto spokojená. Tak třeba tip pro vás. Rozhodně si pořídím někdy znovu.


Tvářenka od Catrice
Tuto tvářenku mám už několik let, používala jsem ji, ale objevila jsem lepší produkty, takže už jsem ji vyřadila.

Tinted Lip Glow Balm od Catrice
Příjemný, tónovaný balzámek, ale už ho mám taky dlouho, tak odchází před spotřebováním. Možná lepil více na rtech, než by mi bylo milé. Ale příjemně voněl. Měl i takový jemný shimer.

Řasenka Roller Lash Benefit cestovní velikost
Skvělá řasenka, momentálně používám další balení. Já je tenkrát koupila s časopisem asi za 130,- kus, jinak stojí tato menší verze kolem 400,- Ale jde o výbornou řasenku, má silikonový kartáček ve tvaru jako luku. Teď jsem si vyguglila na Sephoře, že se tomu říká kartáček „Hook 'n' Roll“. Řasy neslepuje, naopak je pročeše, oddělí, natočí, prodlouží. Za mě vynikající produkt, který určitě stojí za tu cenu.

Tužka Avon True
Světlá, třpytivá tužka vhodná třeba k projasnění koutku oka nebo na klasickou linku. Byla však nepříjemně tvrdá, špatně se s ní pracovalo, táhla kůži, za mě velké NE. Proto jde pryč.

Just Clear Mascara Miss Sporty
Toto byla asi taková ta čirá báze pod řasenku nebo něco podobného. Mně to vrazila prodavačka v Rossmannu, když jsem jednou sháněla fixační gel na obočí. No, nepoužívala jsem to nijak, pro mě úplně zbytečný produkt.


Makeupy od Avonu mám ráda, většinou mi sednou a to je co říct. Nakoupila jsem si spoustu vzorečků a většina z nich je fajn.

Vzoreček Ultra Facial Cleanser od Kiehls
Úplně si vzoreček tohoto čistícího gelu nepamatuji, ale mám pocit, že mě neoslovil. Ale fakt si už nevzpomínám.

Vzoreček Precision Lifting and Pore-Tightening Concentrate od Kiehls
Jde o vysoce účinný zpevňující koncentrát pro obličej, krk a dekolt. 
Pamatuji si, že pleť po něm byla na pohled pěkná, ale nelíbí se mi složení, kde najdete Dimethicone a alkohol, takže plné balení si určitě nemám potřebu kupovat.

Odstřik vůně Jungle Man od LR
Vzorek pánské vůně byl fajn, manžel velice příjemně voněl :)

Tak to je pro dnešek všechno. A zase brzy se sejdeme u dalšího kosmetického okénka.

Mějte se krásně a opatrujte se.

Vaše Šárka ♥


8 komentářů:

  1. Zajímavé kousky. Zaujaly mě ty pleťové krémy. A ten mechanismus musím teda prozkoumat. 🤣🤣🤣

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, tenhle mechanismus je fakt skvělý, brala bych u všech krémů :))

      Vymazat
  2. Máš tu slušnou přehlídku produktů. A já ani jeden z nich nemám vyzkoušený :). Dokonce ani to mýdlo od Baley. Jejich mýdla kupuju dost často a vyhovují mi, ale tohle limitkové jsem neměla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám tady další pořádnou hromadu, takže zase vyjde článek. Kdysi jsem totiž zašantročila tašku s prázdnýma obalama od produktů a pak ji našla, takže ještě dlouho nebudu na dně :)

      Vymazat
  3. Taky miluji Rexonu, je skvělá. Jinak jsem nic neměla....

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky,
    z tvých produktů toho moc neznám, ale dost mě zaujaly věci od Farmasi, hlavně ten šampon. taky jsem si říkala, že bych mohla někdy zkusit Faberlic kosmetiku. Spotřebováno mě hodně baví, těším se na další díl:-) Měj se krásně!
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za návštěvu a komentář. Pod šampon od Farmasi se fakt podepisuji :)

      Vymazat