čtvrtek 21. ledna 2021

Zimní království v Orlických horách

Krásný den :)

Dnes tady mám pro vás jeden zimní fotočlánek. O vánočních svátcích tady jako tradičně bylo téměř jarní počasí a my jsme dostali chuť podívat se, jak vypadá opravdová zima. Vyrazili jsme tedy s mužem a s dcerou na Velkou Deštnou. Nebylo tehdy moc sněhu, ale i tak to byla nádhera ty obalené stromy a prostě všude bílo.

Pojďme se podívat...























Byl to úžasný výlet, parádně jsem si vyčistila hlavu, což jsem potřebovala, takže paráda.

Určitě se můžete těšit na další fotky naší krásné přírody, protože jsme byli ještě v Harrachově a na Sečské přehradě. Tak zase brzy.

Mějte se krásně.

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. Šárko, nádhera. A ta ojíněná rozhledna...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to úžasný výlet a na rozhledně neskutečná zima :))

      Vymazat
  2. Šárko, moc krásné fotky. Na mě je ta bílá zima taková smutná, ale vám to moc slušelo a fotky jsou úžasné. V teple domova se na to krásně kouká. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Sabi ♥ Chybělo tomu azurové nebe a sluníčko, taky jsem si říkala :)

      Vymazat