čtvrtek 4. února 2021

Poslední den v roce 2020 na Mumlavě

Krásný den, přátelé :)

Dala jsem do kupy fotky z výletu na Mumlavské vodopády. Vyrazili jsme si tam na Silvestra a bylo tam nádherně. Byli jsme tam už asi před dvěma lety, to bylo v září a taky tam bylo kouzelně. Můžete mrknout zde. Je to prostě oblast, kde je nádherně za každého ročního období a asi i za každého počasí.





Byla jsem ráda, že byl alespoň jemný poprašek sněhu, protože hned ta příroda vypadá jinak, prostě zimní atmosféra. Ovšem fotky jsou tak nějak zastřené, protože přece jen nefotím ani iPhonem ani super foťákem a světlo bylo horší. Tak omluvte, prosím,  kvalitu.














Na skok jsme se zastavili i v Harrachově :)






Jezdíte k Mumlavským vodopádům? V jakém ročním období to tam máte nejraději?

Mějte se krásně :)

Vaše Šárka ♥



5 komentářů:

  1. To jsou nádherné fotky :) Já sama ani nevím, jestli jsem někdy u Mumlavských vodopádů byla :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem u Mumlavských vodopádu byla už před hrozně dlouhou dobou - někdy na začátku léta. Možná by to stálo za novou návštěvu, i když se trochu obávám množství lidí...

    OdpovědětVymazat
  3. Byla jsem tam jen jednou, v zimě. Jezdívali jsme do Harrachova dřív na lyže, když byly děti ještě malé. Tak jsme si jeden rok udělali k vodopádu výlet. Ale je to fakt spoustu let.
    Tak díky za připomenutí, docela bych si to někdy zopakovala :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Náhodou kvalita špatná není. :) Já bych se tam chtěla podívat, ale tento týden je na mysli Šumava... snad také vodopády, tak uvidíme.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Moc vám děkuji za návštěvu a komentáře ♥

    OdpovědětVymazat