středa 10. listopadu 2021

EUCERIN PLEŤOVÉ SÉRUM A LA ROCHE-POSAY ZKLIDŇUJÍCÍ TONIKUM


Krásný podvečer vám všem :)

Dnes bych vám ráda ukázala dva kousky z mé pleťové péče, ze kterých jsem poslední týdny maximálně nadšená. Jak od značky Eucerin, tak od La Roche-Posay jsou to mé první produkty a určitě ne poslední. Pořídila jsem je na stránkách lékáren benu.cz. A pojďme se na ně tedy podívat.

Eucerin pleťové olejové sérum
Jelikož už nejsem dávno žádná dvacítka ani třicítka, potřebuje moje pleť už trochu víc péče než používání hydratačního krému. Séra miluju a zamilovala jsem si i toto od Eucerinu.

Díky olejovému séru, které obsahuje arganový olej, olej z ostropeřce mariánského a vitamín E, by měla být pleť pružnější, pevnější, hladší a zářivější. Pokožka by také měla být odolnější vůči stresům prostředí.


Sérum je lehce olejovité, což už vyplývá z názvu, ale není vůbec hutné, či těžké pro pleť. Vstřebává se dobře, pokud tedy nanesete tu správnou dávku. Párkrát se mi stalo, že jsem si dopřála více a pleť byla delší dobu mastnější. Ale jinak se krásně vstřebá a můžete nanést v pohodě krém a makeup.

Produkt používám zhruba pět týdnů. Pleť je opravdu hedvábně jemná, jak se píše v popisku. Sérum je moc příjemné. Nemám ráda séra mastná, lepivá, těžká a to mi u Eucerinu nehrozí. Vrásky pochopitelně nevymaže, ale určitě je dokáže zjemnit. Jak říkám, „brázdy“ nejsou tak ostré :)

Složení:
Octyldodecanol, Ethylhexyl Stearate, Dicaprylyl Carbonate, Cetearyl Isononanoate, Silybum Marianum Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Tocopherol, BHT, Parfum

Sérum je vhodné pro zralou pleť. Aplikuje se na vyčištěnou pleť přímo nebo ho můžete přidávat do svého pleťového krému. Já aplikuji přímo a jsem naprosto spokojená. Používám i na krk a dekolt. Aplikuji buď ráno a večer nebo pouze ráno, záleží na tom, jestli nechci někdy večer použít jiné sérum. Pro snadné dávkování obsahuje sérum pipetu. 

Zklidňující tonikum La Roche-Posay
Zklidňující tonikum s fyziologickým pH je vhodné primárně pro citlivou pleť, ale jinak je samozřejmě vhodné pro všechny typy pleti. Obsahuje termální vodu z La Roche-Posay a potvrzuji, že je opravdu jemné, nedráždivé, pleť hydratuje a zklidňuje. Tonikum neucpává póry, neobsahuje mýdla, parabeny, alkohol ani barviva. Jeho vůně je velice jemná a příjemná.


Tonikum mám už spotřebované a určitě si ho někdy pořídím znovu. Jsem s ním naprosto spokojená. Jak jsem zmínila, neobsahuje alkohol, což moje suchá pleť kvituje. 

Používám na odlíčenou a čistícím gelem vyčištěnou pleť ráno i večer. Je osvěžující a můžu jen doporučit.

Složení: 
Aqua / Water, PEG-8, Glycerin, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Poloxamer 124, Citric Acid, Chlorhexidine Digluconate, Parfum / Fragrance

Jaký je váš oblíbený pleťový produkt? Používáte séra? Určitě mi napište a pokud máte také někdo suchou pleť, můžete mi dát i váš tip na nějaký top produkt.

Vaše Šárka ♥

2 komentáře:

  1. Obě značky jsou velice kvalitní a já je mám ráda. Tyto produkty jsem sice neměla, ale jiné ano. Já si teď nemůžu vynachválit krém na obličej od Loreál Revitalift....z drogerky, za pár korun, ale je výborný.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já, co se týče krému, teď používám Thalgo gelový krém, je moc příjemný, ovšem vyhrála jsem ho spolu s očním krémem, sama bych si ho za tu cenu nekoupila. Ale sedí mi skvěle, tak si ho teď užívám :)

      Vymazat